LG prvi veliki proizvođač pametnih telefona koji se povlači s tržišta

Južnokorejska korporacija LG Electronics u ponedjeljak je najavila povlačenje s tržišta mobilnih telefona, izvijestila je korejska novinska agencija Yonhap pozivajući se na izvor u korporaciji.

Ta agencija tvrdi da je odluku o napuštanju proizvodnje smartphonea LG donio zbog neisplativosti toga posla i velike konkurencije.

LG bi, kako se navodi, smartphone trebao proizvoditi do kraja srpnja, ali modeli koji tada budu u prodaji bit će i nakon toga dostupni za kupnju. LG će također nastaviti pružati korisničku podršku i ažuriranje softvera za korisnike u određenim vremenskim razdobljima, koja će se razlikovati ovisno o regiji.

Tvrtka je priopćila da namjerava nastaviti razvijati tehnologije povezane s mobilnim komunikacijama, posebno komunikacijskim mrežama šeste generacije (6G), kako bi povećala svoju konkurentnost u drugim poslovnim sektorima.

Pozivajući se na svoje izvore, Yonhap tvrdi da je LG razgovarao o prodaji proizvodnje mobilnih uređaja vijetnamskoj korporaciji Vingroup i njemačkom automobilskom koncernu Volkswagen, ali da dogovor nije mogao biti postignut.

Prema Yonhapu, LG-jeva proizvodnja mobitela počela je trpjeti gubitke 2015. godine, a njihov je ukupan iznos prošle godine dosegao 4,4 milijarde dolara.

Odluka da se povuče ostavit će upražnjeno oko 10 posto tržišta u Sjevernoj Americi gdje je treći po snazi i gdje će se za taj dio tržišta boriti Samsung Electronics i Apple Inc.

“U SAD-u LG je ciljao tržište uređaja srednjih do nižih cijena i to znači da će Samsung, koji ima umjerenije cijene od Applea, biti u boljoj poziciji privući korisnike LG-a”, kazao je Ko Eui-young, analitičar u Hi Investment & Securities.

LG-ov odjel pametnih telefona bilježi gotovo šestogodišnje gubitke od ukupno 4,5 milijarda dolara.

U bolja vremena LG je imao brojne inovacije na području mobilne telefonije i na vrhuncu u 2013. bio je treći najveći proizvođač pametnih telefona nakon Samsunga i Applea.

Na silazni put je tvrtku, prema analitičarima, gurnulo i nedovoljno znanje u suprotstavljanju novim kineskim konkurenatima.

Trenutni globalni udio LG-a tek je dva posto i prošle godine na tržište je plasirao 23 milijuna pametnih telefona dok je Samsung plasirao 256 milijuna.

LG će osiguravati potporu i nove verzije programa za postojeće korisnike još neko vrijeme.

Komentiraj