Uoči odlaska na Brijune, gdje će se u Teatru Ulysses u njenoj režiji premijerno izvesti ‘Bakhe’, redateljica Lenka Udovički otkriva zašto je dala otkaz na riječkom Studiju glume i govori o odnosu Ministarstva kulture prema Ulyssesu

Redateljica i umjetnička direktorica Kazališta Ulysses Lenka Udovički, kći bivšeg jugoslavenskog diplomata Lazara Udovičkog i Bolivijke Karoline Marije de Copacabana Sanchez de Lozada, sestre bivšeg bolivijskog predsjednika, iza sebe ima zavidnu međunarodnu karijeru, koju je započela u kazalištima u svom rodnom Beogradu i diljem bivše države.

Početkom devedesetih u dramatičnim ratnim okolnostima započela je njezina ljubavna i profesionalna priča s Radom Šerbedžijom, od Londona preko Los Angelesa i Brijuna do Rijeke, gdje je od 2012. radila kao docentica glume na Studiju glume i medija pri riječkom sveučilištu.

Godine 1994. pridružila se Vanessi Redgrave, Corinu Redgraveu, Kiki Markham i Ekkehardu Schallu kao suosnivačica i jedna od umjetničkih voditeljica Moving Theatre Companyja u Londonu. U tom teatru postavila je niz predstava u kojima su igrala poznata glumačka imena poput Glenn Close. Režirala je “History’s Rhyme” za English National Opera Studio u londonskom klubu Limelight i “Oluju” Williama Shakespearea u Shakespeareovu kazalištu Globe s Vanessom Redgrave, kao i praizvedbu opere “A Better Place” Martina Butlera, u engleskoj nacionalnoj operi. Za Opera Circus režirala je praizvedbu sevdah opere “Differences in Demolition” Nigela Osbornea te “Shoreline” (u koprodukciji sa Scottish Balletom i Hebrides Ensembleom). Za festival UCLA Live 2009. godine režirala je “Medeju” s Annette Bening u naslovnoj ulozi. Radila je i kao vanjska predavačica na California Institute of the Arts i UCLA u Los Angelesu

Pročitajte više u novom broju Nacionala…

Komentiraj