Leni Klum kao zaštitno lice nastavlja promovirati Intimissimi kampanju

Screenshot YouTube

Leni Klum je objavom novih fotografija na društvenim mrežama nastavila promovirati blagdansku kampanju etikete Intimissimi. Fotografije možete vidjeti klikom na link.

Poznati brend za donje rublje je angažirao 18-godišnju Leni i Heidi Klum kao zaštitna lica za svoju kampanju na kraju godine. Njihovo pojavljivanje i fotografije su naišli i na kritike u javnosti, no majka supermodel i njena kći manekenka su ponosne što su dobile ovu priliku.

Leni je na profilu društvenih mreža objavila fotografiju iz kupaonice u kojoj sjedi na umivaoniku odjevena u posebno blagdansko crveno rublje, a pritom pere zube.

Mladoj manekenki je drago što sad manje ovisi o majci, osim studentskih obaveza u New Yorku, gdje studira dizajn interijera, nastoji imati uspješnu modeling karijeru.

Majka joj je velika potpora, ova zadnja kampanja je dokaz za to.

Leni je više puta ponovila da njena majka supermodel, poduzetnica i voditeljica imaju “ljubav prema istoj stvari”. Otkrila je i da sad manje posuđuje odjevne predmete iz ormara majke, ali joj se vrlo sviđa nakit, jer tu ne postoje konfekcijski brojevi.

Komentiraj