KURIKULARNA REFORMA Vokić: “Uči se za znanje, a ne za ocjenu, ali znanje moramo ocijeniti”

Autor:

Davor Visnjic/PIXSELL

Bivša ministrica obrazovanja i bivša ravnateljica VII. gimnazije u Zagrebu Ljilja Vokić kazala je u utorak, gostujući u emisiji HR-a ‘U mreži prvog’ kako ocjene u školama ne bi trebale biti ukinute. “Uči se za znanje ,a ne za ocjenu, međutim, znanje moramo ocijeniti”, rekla je Vokić.

Smatra kako bi obujam gradiva trebalo smanjiti, a strukovne škole približiti gospodarstvu. Također, zalaže se za uvođenje izborne nastave. Vokić se ne slaže s potpunim izboro lektire, jer smatra da treba postojati standard.

Predsjednik školskog sindikata Preporod Željko Stipić kaže kako uspjeh kurikularne reforme ovisi o tome hoće li njome biti zadovoljni učenici, odnosno nezadovoljni nastavnici. “Nezamislivo mi je da se može završiti gimnazija, a da se ne pročita barem jedan Homerov spjev, Vergilijevu Eneidu, Šenou… Bilo bi dobro da se nađe neki balans između okvira i autonomije nastavnika”, rekao je. S njim se složila Vokić, koja kaže da pravila moraju postojati.

Voditelj ekspertne radne skupine za provođenje cjelovite kurikularne reforme Boris Jokić objasnio je kako nema obveznog popisa lektire, već se nastavnicima nudi šiti popis iz kojeg će oni sami određivati koja bi djela učenici trebali pročitati i u tome imaju autonomiju. “Ideal je da više ne bude bubanja napamet – ali tome treba težiti. Treba naučiti učiti, rješavati probleme, kako stvoriti okruženje za učenje, kako kontrolirati emocije”, rekao je Jokić.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)