FOTO: Konzum

Svjetsko nogometno prvenstvo bila je prilika Konzumu za organizaciju dodatnih zabavnih aktivnosti za svoje zaposlenike koji su imali prilike pokazati svoju navijačku stranu i pritom se dobro zabaviti na radnom mjestu

S obzirom da su i Konzumovi zaposlenici vatreni navijači hrvatskih reprezentativaca, svoju su strast prema nogometu imali prilike pokazati i kroz razne aktivnosti na svojim radnim mjestima. Između ostalog, među zaposlenicima u prodavaonicama i skladištima natječajem se tražio najvatreniji navijački tim odnosno onaj koji je kroz odabir odjeće i navijačkih rekvizita te prigodno uređenje prodavaonica pokazao najveću kreativnost u bodrenju nogometaša.

Budući da se na natječaj prijavilo čak 92 ekipe iz cijele Hrvatske, Konzumov stručni žiri je zbog tako velikog interesa umjesto jednog izabrao čak tri tima – zaposlenike prodavaonice maxi Konzuma na osječkom Trgu Ante Starčevića 10, Konzumove trgovine u Ulici kneza Branimira 32 u Biogradu na Moru te zagrebačke prodavaonice u Gospodskoj ulici 41.

Mjesec dana trajanja Svjetskog nogometnog prvenstva, donio je dodatan poticaj ukupnom rastu prodaje koje Konzum bilježi u lipnju i srpnju, pri čemu su prednjačile kategorije grickalica, pića, bijele tehnike i navijačkih rekvizita. Kategorija grickalica je imala 58 posto količinskog rasta prodaje, dok je prodaja pića bila 25 posto više u odnosu na razdoblje prije početka prvenstva.

U jednom danu tako je u trgovinama Konzuma prodano rekordnih 317 000 komada piva, 165 posto više prodanih kokica, 94 posto više grickalica te 77 posto više prodanih vrećica čipsa. Također, prodano je gotovo 200 000 artikala iz navijačkog asortimana. Istodobno, za trajanja prvenstva je ukupno prodano deset puta više televizora nego što je uobičajeno.

Komentiraj