Komunikologinja Borčić: “Tomašević je imao vrlo kvalitetan govor, kod Škore vidimo otežalu retoriku”

Autor:

16.05.2021., Zagreb - Izborni stozer kandidata Domovinskog pokreta i Zelene liste za gradonacelnika Zagreba Miroslava Skore u hotelu International. Miroslav Skoro dao je izjavu za medije Photo: Marko Prpic/PIXSELL

Marko Prpic/PIXSELL

Prema neslužbenim rezultatima Državnog izbornog povjerenstva, u Zagrebu je u uvjerljivom vodstvu Tomislav Tomašević, u Splitu vodi Ivica Puljak, u Rijeci Marko Filipović, a u Osijeku Ivan Radić.

Komunikacijska stručnjakinja Nikolina Borčić gostovala je u programu N1 Televizije gdje je analizirala rezultate lokalnih izbora.

“Tomašević je imao vrlo kvalitetan govor. Istaknuo je dva ključna koncepta, to su pravednost i transparentnost. To su dva koncepta kojima su se oni vodili tijekom cijele kampanje. Sada trebaju pokazati sposobnost vođenja i upravljanja. Vjerojatno će se do drugog kruga fokusirati na poticanje izlaznosti.

Svjestan je da on nema baš homogenu publiku, odnosno glasačko tijelo te da može doći do opuštanja u njegovom dijelu glasačkog tijela”, kazala je Borčić te dodala da je platforma Možemo! dobila nevjerojatnu podršku birača.

Osvrnula se i na govor Miroslava Škore.

“Što se tiče govora gospodina Škore, nije to bilo u stilu načina na koji je govorio do sada. Vjerujem da je to bio emotivan trenutak kada je smatrao da ulazak u drugi krug i je njegova pobjeda, odnosno veliki rezultat. Sve što će se događati u kampanji, svaki njegov govor izravno će se odraziti na njegov imidž i reputaciju”, kazala je Borčić i dodala:

“Smatram da kampanja koja će otići potpuno u nekom ideološko-vrijednosnom smjeru, a u kojoj će se potencijalno zanemariti tematika ključna za život grada, ne bi bila dobra ni za njegov imidž ni reputaciju. To je kampanja koja onda nadilazi lokalnu razinu i nisam sigurna koliko birača može mobilizirati takvom kampanjom.”

“Kod Škore vidimo otežalu retoriku. Naime, potpuno je jasno da će on određenim ideološkim temama pokušati mobilizirati dio građana. No, čini mi se nakon godinu dana pandemijske ratne retorike da su ljudi toliko zasićeni tako teškog diskursa i da ne mogu dva tjedna slušati tako tešku retoriku”, pojasnila je.

Dodala je da će se obraćati svojim biračima i da će koristiti identitet domoljublja.

“Mislim da nekim umjerenijim komunikacijskim stilom možda ipak može dobiti veći dio glasačkog dijela iz tog bazena”, smatra Borčić.

Istaknula je da ni Tomašević ne bi trebao u potpunosti bježati od ideoloških tema, ali da treba nastaviti s pozitivnom kampanjom.

“Škoru su mnogi i birali zato što je on Škoro, jer je poticao određene emocije u ljudima. Ta vidljivost, celebrity trenutak, prepoznatljivost je pridonijela tome da su određeni ljudi bili otvoreniji za njegove poruke”, kazala je Borčić.

 

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.