Komentar Vibera povodom pada Facebookovih servisa: “Korisnicima je bolje imati nekoliko komunikacijskih aplikacija”

Vruća tema na internetu tijekom utorka svakako je bio ispad je Facebookovih servisa, koji je na nešto više od šest sati onemogućio rad Facebooka, Messengera, WhatsAppa i Instagrama. Viber je to komentirao.

Rakuten Viber, globalni lider u razmjeni poruka i glasovnoj komunikaciji, objavio je izjavu vezano uz jučerašnji pad Facebookovih servisa:

“Viber ima značajan rast broja instalacija (5 – 10 puta veći nego inače) koje su se povećale 10 puta u satima najveće potrošnje. Također smo imali porast od 75 posto u broju poslanih poruka i 2 puta povećanje broja poziva.

Takvi masovni prekidi pokazuju da se korisnici moraju pripremiti na takve kritične situacije i bolje držati nekoliko komunikacijskih aplikacija na svojim uređajima.

U Viberu razumijemo važnost povezivanja i naš tim uvijek ulaže dodatne napore kako bi naša usluga radila stabilno čak i tijekom razdoblja velikog opterećenja”, stoji u izjavi.

[fbcomments width="100%" count="off" num="9" countmsg=""]