Kolnici mokri i skliski, pojačan promet u gradovima

Autor:

Pixabay

Mokri su i skliski kolnici mjestimice na sjevernom Jadranu i u unutrašnjosti. Pojačan je promet povremeno na gradskim prometnicama i obilaznicama, a zastoji su mogući na dionicama cesta gdje traju radovi, javlja jutros Hrvatski autoklub.

A1 Zagreb-Split-Ploče: u zoni radova između čvorova Jastrebarsko i Karlovac u smjeru Dubrovnika vozi se jednim trakom usporeno, izmedu tunela Bristovac i Čelinka u smjeru Dubrovnika te između vijadukta Božići i tunela Ledenik u smjeru Zagreba vozi se jednom prometnom trakom uz ogranicenje brzine 60 km/h. Predvideno trajanje radova je do 10.06.2020. godine; do 4.lipnja zbog redovitog održavanja u tunelu Sveti Rok za sav promet zatvoren je kolnik u smjeru Dubrovnika i vozi se dvosmjerno kolnikom u smjeru Zagreba uz ograničenje brzine 80 km/h.

Zagrebačka obilaznica (A3): zbog sanacije mosta Sava poslije čvora Ivanja Reka u smjeru Bregane promet se odvija po dva sužena prometna traka uz ogranicenje brzine od 40 km/h.

A3 Bregana-Lipovac: do 9. lipnja 2020. godine bit će zatvoren čvor Velika Kopanica (ulazni krak, oba smjera). Promet će se preusmjeriti na čvorove Sredanci i Babina Greda.

A6 Rijeka-Zagreb: do 4. lipnja zbog radova u tunelu Sleme u smjeru Rijeke vozi se jednim prometnim trakom uz ograničenje brzine 60 km/h.

Istarski ipsilon: u čvoru Ivoli zatvoren je izlaz iz smjera Rijeke te ulaz u smjeru Pule, u čvoru Cerovlje zatvoren je izlaz iz smjera Pazina te ulaz u smjeru Rijeke, na snazi su sljedeća ograničenja, odnosno zabrane za prolaske izvanrednih prijevoza na autocestama A8 i A9 Istarskog ipsilona: dionica čvor Kanfanar – čvor Medaki (max. širina 2,75 m), dionica čvor Medaki – čvor Kanfanar (max. širina 2,75 m), dionica čvor Rogovići – čvor Ivoli (max. širina 3,00 m), dionica čvor Ivoli – čvor Cerovlje (max. širina 2,80 m), dionica čvor Cerovlje – čvor Lupoglav (max. širina 3,00 m), dionica čvor Lupoglav – čvor Vranja (max. širina 3,00 m).

Na većini graničnih prijelaza nema dojava o dužim čekanjima.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.