Keune Haircosmetics pokrenuo kampanju ‘Kosa kao remek djelo’

Autor:

FOTO: Goran Perešin

Početak jesenske sezone u modnom i beauty svijetu svake godine donosi i nove hair trendove. Ove godine, oni se mogu pronaći u raskošnoj paleti jesensko-zimskih tonova, koji variraju od srebrno/ledeno plave do gotovo potpuno crne, s tamnim plavim odsjajem.

Cinnamon Swirl, Toasted Coconut, Ombre Caramel, Buttery Blonde, Merlot Wine i Cold Brew označavaju trendove koji su zapalili modne piste svjetskih metropola na ovogodišnjim fashion weekovima te bili prisutni u brojnim beauty editorijalima najpoznatijih svjetskih modnih časopisa.

Keune Haircosmetics frizeri i stručnjaci pomno su analizirali trendove nove sezone, proučili savjete i prijedloge od najpoznatijih svjetskih stilista i sve to pretočili u veliku kampanju nazvanu ‘Kosa kao remek djelo’. Keune je izabrao svojih top 10 ambasador-frizerskih salona, koji će tokom iduća dva mjeseca prikazati svaki od 15 trendova na kosama svojih klijentica.

Prvi salon, u kojem je ujedno i predstavljena ova glamurozna kolor kampanja, popularni je zagrebački studio ADHair. Vlasnik salona je zajedno s partnericom prikazao dva trenda za ovu sezonu na prekrasnim modelima, voditeljici i manekenki Ivi Šarić i make up artistici Klaudiji Kelemović. Ova mini beauty turneja nakon Zagreba seli se u Osijek te potom u Split i Rijeku.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.