Kampanja teška 7 milijuna eura ‘Let’s Do London’ za oporavak kulture i zabave

Ponovno izabran gradonačelnik Londona Sadiq Khan najavio je ‘godinu zabave’ za London kampanjom ‘Let’s Do London’ od gotovo 7 milijuna eura kako bi ojačao posrnulu kulturu, zabavu, ali i ugostiteljstvo i ekonomiju maloprodaje.

“Poslovi, poslovi, poslovi” mantra je gradonačelnikove nove inicijative ‘Let’s Do London’ koju je objavio nedugo nakon reizbora za gradonačelnika Londona koja je osmišljena s ciljem da se ljudi vrate na koncerte, u restorane, umjetničke galerije, kina, trgovine… nakon gotovo godinu dana lockdowna.

Govoreći za Time Out, Khan je rekao: “‘Let’s Do London’ je najveća turistička kampanja koju je naš grad ikad vidio. Razlog zašto je toliko važna je taj što nam je zadnjih 15 mjeseci bilo nevjerojatno teško. Gotovo svako peto radno mjesto u Londonu je vezano za kulturu ili ugostiteljstvo. Moramo se pobrinuti da se što je prije moguće vratimo u vrijeme kakvo je bilo prije pandemije kako bismo izbjegli masovnu nezaposlenost, što dovodi do masovne recesije.”

Prošle je godine međunarodni turizam u Londonu pao za nevjerojatnih 90 posto, a procjene su da bi se isti postotak mogao ponoviti i ove godine. Sadiq Khan je dodao da je vitalno što glavni grad privlači više posjetitelja iz Velike Britanije i da stanovnici Londona također istražuju svoj grad koji je mjesecima zatvoren.

“Ovo će vjerojatno biti jedina godina u našem životu kada u Londonu neće biti turista sa svih strana svijeta. To je prilika za manje ljudi u redovima i da radite stvari koje inače ne biste. Dakle, ‘Let’s Do London’ je inicijativa koja okuplja sve ključne igrače u Londonu kao i novi život umjetnika, koncertnih prostora, pubova, barova i restorana. Želimo biti sigurni da će ovo ljeto biti najbolje ljeto koje smo ikad vidjeli.”

 

 

Komentiraj