KAMPANJA Omraženo sponzorstvo prevarilo gotovo sve navijače

Prije šest dana je engleski drugoligaš Huddersfield Town predstavio svoje nove dresove i pritom šokirao vlastite, a i navijače diljem svijeta.

Glavni sponzor, irska kladionica Paddy Power, na novim je dresovima bio plasiran preko cijele prednje strane. Zgražavali su se mnogi navijači, no dio njih je bio uvjeren da je sve ipak dio neke, u tom trenutku neshvatljive, kampanje.

Kako bi uvjerili navijače da će dres njihovog kluba zaista tako izgledati u sljedećoj sezoni igrači Huddersfielda su na društenm mrežama upravo u omraženim dresovima odigrali prijateljsku utakmicu protiv Rochdalea.

Razoračanje i bijes trajali su čitava dva dana, no bilo je to dovoljno vremena da pribraniji navijači shvate da je ovakvo što nemoguće zbog strogih propisa dimenzija sponzorskih logotipa od strane krovne engleske nogometne organizacije, a i činjenice da je ova kladionica poznata po čudnim reklamama te da ne sponzorira nogometne klubove, što je posljedično trebalo značiti da za ulazak na to tržište spremaju nešto posebno.

Naravno, bili su u pravu. Huddersfield Town zapravo je bio prva žrtva marketinške kampanje u kojoj spomenuta kladionica klubovima s kojima ima ugovor plaća sponzorstvo da na glavnoj poziciji na dresu ne bi bio logo nijednog sponzora, pa ni njihov. Ime kampanje je #SaveOurShirt.

Komentiraj