Kristina Stedul Fabac/PIXSELL

Kako je YouTube ubio radio i televiziju

Više od 95 posto građana Hrvatske svakodnevno sluša glazbu, a čak više od 90 posto preko YouTubea, internetske platforme za razmjenu videozapisa. Nacional je istražio koji hrvatski izvođači imaju najviše pregleda na YouTubeu te koje su prednosti i ‘zamke’ u korištenju tog servisa

Svaka nova generacija ima svoju naviku konzumiranja glazbe. Gramofon je obožavateljima glazbe omogućio intimno uživanje u snimljenoj glazbi u samoći doma. MTV je nastankom 1981. godine mlade prikovao uz ekrane. VHS je omogućio da gledatelji sami pohrane omiljene koncerte i videospotove. Radio je u Hrvatskoj u drugoj polovici 80-ih i početkom 90-ih bio najvažniji izvor nove glazbe. Potom je došao internet, a s njim 2005. i YouTube, popularna internetska platforma za razmjenu videozapisa na kojoj korisnici mogu postavljati, pregledavati i ocjenjivati videozapise. I to bez da ikome išta plate. Kako smo danas već okruženi 24 sata Wi-Fi signalom, tako je i YouTube dostupan svima s pametnim telefonima. Istraživanje o navikama slušanja glazbe u Hrvatskoj koje je početkom godine provela Hrvatska diskografska udruga pokazalo je da više od 95 posto građana Hrvatske svakodnevno sluša glazbu, a čak više od 90 posto preko YouTubea…

Pročitajte više u novom broju Nacionala…

Komentiraj