Kako je hrvatsko kazalište u Domovinskom ratu ušlo u ideološku bitku

Autor:

Tomislav Čuveljak

Nova knjiga teatrologinje Sanje Nikčević završetak je istraživanja teme Domovinskog rata u hrvatskoj drami i kazalištu, a u njoj piše i o lošem odnosu redatelja Olivera Frljića ili dramatičara Mate Matišića prema toj tematici

Bez obzira na to što netko mislio o njezinim tezama, a mišljenja se kreću u rasponu od jako pozitivnih do jako negativnih, kada je autorica knjige teatrologinja, kazališna kritičarka i sveučilišna profesorica Sanja Nikčević, onda je to dobra polazišna točka za polemiku. Nakon što se u prošloj knjizi “Mit o Krleži” bavila, po njezinu mišljenju, netočnim tezama da je Miroslav Krleža devedesetih bio zabranjen i da se i danas ne igra u kazalištu, a napravila je i podjelu na one koji Krležu kao autora vole i ne vole iz svjetonazorskih razloga i na autentične krležofile kojima je bitna njegova književnost, ovoga puta usredotočila se na sliku Domovinskog rata u hrvatskom kazalištu. Knjiga “Slika Domovinskog rata u hrvatskom kazalištu 1990.-2016. Od svetišta do nametnute krivnje” završetak je njezina istraživanja teme Domovinskog rata u hrvatskoj drami i kazalištu. Prethodno je, na tu temu, u izdavačkoj kući Alfa objavila knjige “Antologija hrvatske ratne drame (1991.-1995.)”, “Antologija hrvatske poratne drame (1996.-2011.)” i “Kako prikazati ljudske rane na sceni”…

Pročitajte više u novom broju Nacionala…

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.