Marco Bizzarri, izvršni direktor talijanskog luksuznog brenda, prikupio je osam milijuna eura neto godišnje kroz shell tvrtku u Luksemburgu i upitnu švicarsku poreznu rezidentnost. Istraga Europske istraživačke suradnje otkrila je shemu koja je omogućila i Guccijevoj matičnoj tvrtki Kering uštedu milijuna eura poreza

Na ljestvici od jedan do deset – jedan za čovjeka, deset za boga – Marco Bizzarri danas je u Italiji devetka. Nikoga još nije digao iz mrtvih, ali je zato umirućem podario novi život kada su ga svi već otpisali. Bizzarri je Svemogući iza Guccijeva uskrsnuća. Taj talijanski plemeniti brend je 2014. isijavao auru napudrane stare dive na zalasku karijere. Danas, četiri godine kasnije, ponovo je uzdignut na tron modnoga svijeta i obožavaju ga kao najvruću luksuznu liniju na svijetu. To je Bizzarrijevo djelo. Guccijeva šefa analitičari zato idoliziraju, pogotovo nakon prošlogodišnjeg povećanja prodaje od 50 posto, kao i njegova otkrića glavnog dizajnera Alessandra Michelea, uspješnog sljedbenika Guccijeve škole dizajna.

Kako je Bizzarriju to uspjelo? Bio je nemilosrdan, sve je izbacio i sve promijenio. Novi šefovi, nove kolekcije. Radikalno, rigorozno, riskantno. “Uvijek morate riskirati”, rekao je 2016., “tko nije voljan riskirati, ne može ni pobijediti”…

Kupite digitalno izdanje Nacionala i pročitajte više, a platite manje

Komentiraj