K-League profitirala od krize – sklopila 13 novih ugovora o prodaji TV prava

Nakon dvomjesečne odgode nova nogometna sezona u Južnoj Koreji će u prvom i drugom rangu natjecanja započeti od 8. svibnja bez prisustva gledatelja na stadionima. Obzirom na nove okolnosti vezano za koronavirus savez je odlučio da ukoliko jedan od igrača ili trenera tijekom sezone bude zaražen njegova momčad neće u razdoblju od iduća dva tjedna igrati nijednu utakmicu.

Dok većina drugih nogometnih liga miruje sama najava početka sezone za K-League je dovela do zanimanja stranih medijskih kuća. Vodstvo lige je tako potvrdilo da je u proteklom periodu putem posrednika ugovorilo 13 novih ugovora kad je u pitanju prodaja TV prava za inozemstvo.

Deset ih se odnosi na TV kuće dok su tri ugovora sklopljena s online streaming servisima. Uz to je još nekoliko stranih kuća iz Australije, Njemačke, Francuske, Italije i SAD-a izrazilo zanimanje za otkup prava emitiranja pa su pregovori s njima trenutno u tijeku. U prosincu prošle godine K-league je prava za prodaju TV prava za inozemstvo u idućih pet sezona prodala platformi Sportradar iz Švicarske koja je kao posrednik potom ugovorila navedene ugovore.

Među ljubiteljima nogometa koji će imati priliku tijekom 2020. godine pratiti K-League su i oni iz Hrvatske. Suradnja je sklopljena i za područje Kina i Hong Konga, kao i još nekoliko zemalja iz istočne Europe. Kad je u pitanju online streaming prava su osigurale tvrtke Dugout iz Singapura, 433 iz Nizozemske te Copa90 za područje Ujedinjenog Kraljevstva.

U prvom kolu nove sezone branitelj naslova Jeonbuk Hyundai Motors će u Jeonju ugostiti Suwon Samsung Bluewings.

Ljestvica:

Komentiraj