Kao jaki tržišni lider Jamnica ulaskom u novu kategoriju dodatno potvrđuje svoju poziciju i razvija nove koncepte. “Poznato je da u svima čuči osoba koja pršti od energije, samo joj je potrebno malo poticaja” –  upravo zbog tog zahtjeva potrošača poznata hrvatska tvrtka ponudila je  Sensation Energy, novo piće na hrvatskom tržištu energetskih pića.

Namijenjen velikom dijelu potrošača, Jamnica se komunikacijom obraća onima koji žele probuditi uspavanu energičnu stranu i pomoći da budu ono što zapravo jesu: “uvijek raspoloženi zaposlenici koji uspijevaju zadržati koncentraciju čak i petkom poslije tri, najbudniji vozači koji paze i na sebe i na druge na putu, nikad umorni studenti koji sve polažu na prvim rokovima, najluđi partijaneri…”.

Sensation Energy je prepoznatljiv po kvalitetnom sastavu, jedinstvenom dizajnu limenki i dolazi u dva voćna okusa: Classic i Limeta Kiwano.

Komentiraj