Izbornik Zlatko Dalić i belgijski duo 2manydjs dolaze na 11. Weekend Media Festival

Igor Soban/PIXSELL

Weekend Media Festival za svoje 11. izdanje pripremio je niz novosti, od novih formata u programu do novih dvorana i širenja party programa na strane glazbene zvijezde.

Na dan finala Svjetskog nogometnog prvenstva objavljeno je više od milijun tvitova koji su uključivali riječ Hrvatska, Hrvatska je postala jedan od najtraženijih pojmova na Googleu… Osim postizanja sportskog uspjeha, Hrvatska nogometna reprezentacija je odradila i povijesnu promociju Hrvatske. Izbornik Zlatko Dalić na Weekend Media Festivalu otkrit će nepoznate detalje iz Rusije i što je drugo mjesto na Svjetskom prvenstvu donijelo Hrvatskoj.

Sport je svakako jedan od naših najboljih aduta u promidžbi Hrvatske, a kako se s vremenom mijenjalo i što sve uključuje moderno brendiranje zemlje, na jednom od panela pokazat će Hrvatska turistička zajednica.

Treba li legalizirati kanabis, kako regulirati to tržište, bismo li legalizacijom kao društvo profitirali ili se strmoglavili u ovisnost, na predavanju će, između ostalih, raspravljati dr. Ognjen Brborović s Medicinskog fakulteta, jedan od najzaslužnijih za uvođenje konoplje u našu medicinu.

Na panelu ‘Na mladima svijet ostaje (kada o tome stariji donesu odluku)’ pripadnici mlađih generacija srušit će naše predrasude o sebi stvorene po defaultu međugeneracijskog jaza i pružiti nam svoje viđenje društva, medija, poduzetništva i aktualnih pitanja.

“Weekend” je ove godine pripremio još mnoge novosti, nove dvorane i formate u sklopu programa.

Tako nam subotnji party pod nazivom ‘Weekend Goes Global’ prvi put dovodi međunarodne zvijezde, belgijski duo 2manydjs.

Marko Tolja i diva hrvatske glazbene scene Zdenka Kovačiček u pratnji jedinstvenog Jazz orkestra HRT-a pod ravnanjem Mirona Hausera nastupit će u četvrtak i odati počast velikom Oliveru Dragojeviću i Arethi Franklin, dok će se u petak Bolesna braća pobrinuti za malo žešći ritam.

Nakon prošlogodišnje odlične suradnje s nordijskim zemljama, festival ove godine s veseljem pozdravlja Njemačku i Francusku kao partnere Festivala. Te dvije zemlje ostavile su tešku prošlost iza sebe i postale važni stupovi europske integracije. U duhu suradnje, gosti iz Francuske i Njemačke predstavit će neke od inspirativnih trendova iz svojih zemalja. To je prije svega Arte, europski kanal za kulturu koji su osnovale Francuska i Njemačka, jedinstveno iskustvo i izvanredna pustolovina kojom su na području kulture i informacija zakoračile izvan nacionalnih granica. Zatim Qwant, europska internetska tražilica koja se razvija u Francuskoj uz njemački kapital, a cilj joj je postati alternativa GAFA kompanijama. Tu je i Gobelins, vodeća škola animacije na svijetu te mnoge druge koje ćemo tek otkriti.

I ove godine, glavni sponzor i pouzdan partner Festivala je Adris grupa, koja od samih početaka podržava Weekend Media Festival i nezamjenjiv je član najvećeg regionalnog komunikacijskog festivala.

Još bolji, zabavniji i pronicljiviji “Weekend” vas čeka u bivšoj Tvornici duhana u gradu Rovinju od 20. do 23. rujna.

Nikola Vrdoljak, Tomo Ricov, Kristina Miljavac, Corinne Brunon-Meunier i Harald Seibel (FOTO: Igor Soban/PIXSELL)

Komentiraj