Iz turističke agencije Kompas Zagreb u srijedu su kazali da su zbog tehničko procesnih razloga proteklih dana dio svojih putnika uputili na odgovarajuće osiguravajuće kuće da im financijski kompenziraju neispunjene ugovorne obveze, odgovorili su iz Kompasa Zagreb na upit Hine o problemima u poslovanju.

“Proteklih smo dana, zbog tehničko procesnih razloga, obavijestili dio putnika koji su kod nas u aranžmanima da zbog navedenih poteškoća, a u skladu s ugovorom o putovanju i općim uvjetima i uputstvima za turističke aranžmane Kompasa Zagreb te Zakona o turističkim agencijama, razliku neispunjenih ugovornih obveza namire iz ugovorene usluge o osiguranju turističkih putovanja s odgovarajućim osiguravajućim kućama”, odgovorili su iz Kompasa na upit iz Hine.

Napominju da se radi o manjem broju putnika, kako kažu, “ispod 3 posto proteklog mjesečnog razdoblja, odnosno 0,3 posto ovogodišnjeg obujma poslovanja”.

“Vjerujemo da će uz naše isprike i navedenu ugovorenu financijsku kompenzaciju ovo neutralno utjecati na naše korisnike, jer se radi o problematici na koju u današnjem globalnom svijetu usluga nailazimo, kako u sklopu organiziranih putovanja tako i pojedinaca, koji svoje putovanje samostalno organiziraju preko uslužnih internet servisa”, poručili su iz Kompasa, ne iznoseći detalje o poslovanju, pa niti o zatvaranju poslovnica kao ni budućim aktivnostima.

Komentiraj