Istraživanje: Hrvati najčešće koriste pametni telefon za snimanje i pristup društvenim mrežama

Screenshot YouTube

Huawei je nedavno proveo opsežno istraživanje kako bi otkrio navike korisnika pametnih telefona u Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno na 65 posto muškaraca i 35 posto žena pokazuje da čak 96 posto ispitanika koristi telefon za fotografiranje, snimanje te pristup i objavljivanje raznih vrsta sadržaja na društvenim mrežama, prenosi ictbusiness.info.

Oko 99 posto Hrvata posjeduje ili koristi pametni telefon, zanimljiv je da oko 55 posto ispitanika posjeduje i koristi pametni sat. Polovica ispitanika dnevno provede između jednog i tri sata na društvenim mrežama. Njih 29 posto provede između tri i pet sati, dok ih 14 posto ispitanika dnevno na društvenim mrežama provodi više od pet sati.

Pristup društvenim mrežama i dostupnost popularnih aplikacija su među najvažnijim kriterijima kada korisnici kupuju nove uređaje. Iz Huaweija ističu da njihova službena trgovina aplikacija AppGallery bilježi konstantan porast broja korisnika i novih aplikacija.

Gotovo tri četvrtine ispitanika smatra da je najvažnija kategorija aplikacija ona za slanje poruka, njih 70 posto ističe da je to kategorija društvenih mreža, za 60 posto ljudi to su bankovne aplikacije, dok 36 posto korisnika najradije bira aplikacije za glazbu i streaming servise. Od svih aplikacija, čak 85 posto ispitanika najviše vremena provede koristeći globalno popularni WhatsApp.

Što se tiče broja aplikacija koje korisnici dnevno koriste, 58 posto u prosjeku koristi četiri do šest aplikacija, 18 posto koristi između sedam do devet, 12 posto koristi tri i manje, dok 12 posto ispitanika koristi i više od deset aplikacija dnevno.

Gotovo četvrtina ispitanika smatra kako su prilikom odabira novog pametnog telefona najvažnije funkcije i tehničke specifikacije kamera. Oko 20 posto Hrvata smatra da su to brzina procesora i kapacitet memorije, 18 posto bira dizajn i fizičke specifikacije, 16 posto cijenu i 14 posto izdržljivost baterije i mogućnost brzog punjenja. Gotovo polovica Hrvata mijenja uređaj svake dvije do tri godine, dok njih 42 posto to radi svake dvije godine.

Komentiraj