Istraživanje GfK panela kućanstava je pokazalo da je Vindijino svježe mlijeko robne marke ‘z bregov omiljeni odabir hrvatskih potrošača, što je još jedna potvrda vjernosti brendu koji gotovo 60 godina jamči provjerenu kvalitetu proizvoda.

Vindija godišnje proizvede gotovo 115 milijuna litara mlijeka, brojni potrošači već desetljećima biraju mlijeko koje je rezultat dugogodišnje suradnje s domaćim farmerima, zbog čega ‘z bregov s ponosom nosi oznaku “Mlijeko hrvatskih farmi“, čime se jamči i kontrolirani ciklus proizvodnje “od polja do stola“.

Proizvodnja svježeg mlijeka u Vindiji započela je još davne 1959. godine u maloj varaždinskoj mljekari. Grupa Vindija od samih je početaka bila predvodnik u inovacijama i visokoj kvaliteti proizvodnje, počevši od prvog tetrapak pakiranja na domaćem tržištu, prvog mlijeka u PET boci pa sve do funkcionalnih mliječnih proizvoda.

GfK panel kućanstava u Hrvatskoj se kontinuirano provodi već više od 17 godina na uzorku od 1 500 kućanstava, podijeljenih prema regiji, veličini zajednice i kućanstva te dobi. Istraživanjem se prikupljaju podaci o kupovnim navikama unutar kućanstva temeljem kojih se analiziraju trendovi na tržištu robe široke potrošnje u Hrvatskoj.

Komentiraj