‘PROGRAM SMO HTJELI PREDSTAVITI u gradskim prostorijama koje bismo platili, ali smo odbijeni. Na jednoj lokaciji čak smo i dobili dozvolu, platili smo je, ali nam je manje od 24 sata prije održavanja prezentacije prostor otkazan’

Manje od mjesec dana prije lokalnih izbora postaje sve izvjesnije da u kampanji u utrci za gradonačelnika Zagreba kandidati neće birati način kako bi se međusobno obračunavali. Potvrda toga je i jedna shema koja je poštom stigla na adresu redakcije Nacionala, a kojom se želi prikazati da se iz HEP-a preko niza malih tvrtki povezanih s Hrvatskom narodnom strankom izvlači novac za kampanju Anke Mrak Taritaš. Prema onomu što se sugerira u toj shemi, ključnu ulogu u tomu ima PR agencija Media Val, za koju se tvrdi da ju je angažirala kampanja Anke Mrak Taritaš, dok se za te usluge ne plaća novcem iz kampanje nego to plaća niz tvrtki povezanih s HNS-om.

Pročitajte članak u cijelosti na našem digitalnom izdanju.

Komentiraj

FOTO:Nacional
PODIJELI
Rođen u Zagrebu 21. kolovoza 1978., novinarstvom se bavim od 2000. godine kada sam počeo pisati za sportski web portal Sportnet.hr. Nakon nekoliko godina u sportskom novinarstvu, 2009. godine prvi put dolazim u redakciju tjednika Nacional gdje radim na portalu www.nacional.hr, a povremeno pišem i za tiskano izdanje Nacionala. Sredinom 2011. s nekoliko drugih novinara Nacionala prelazim u tjednik Aktual, a od ožujka 2013. do lipnja 2014. bio sam zamjenik glavnog urednika poslovne dnevne novine Business.hr. U prosincu 2014. vraćam se u Nacional gdje pišem o aktualnim političkim i gospodarskim temama.