INTERVIEW: MATE BOTICA ‘Digitalni radio nudi više mogućnosti za marketing, a to donosi i veće prihode’

Autor:

Nacional

Tajanstveni čelnik tvrtke Odašiljači i veze za Nacional je pojasnio što znači ulazak digitalne platforme za distribuciju radijskog sadržaja u Hrvatsku i odbio odgovarati na sva pitanja o svom ranijem intrigantnom angažmanu u Operativnom centru za nadzor telekomunikacija, važnom segmentu obavještajnog sustava

Iako je DAB (Digital Audio Broadcasting) već dulje prisutan na području Europske unije, Hrvatska je tek ovih dana uvela digitalnu platformu za distribuciju radijskih sadržaja. Stoga građanima EU-a koji dolaze u Hrvatsku na odmor automobilima koji kao standardnu opremu već imaju ugrađeni digitalni radio, neće više nestajati signala. Moći će slušati prvih 16 hrvatskih nakladnika radijskog sadržaja koji su do sada uglavnom emitirali putem interneta ili standardne FM frekvencije. Odgovorna osoba zadužena za uvođenje digitalnog radija je Mate Botica, direktor tvrtke Odašiljači i veze, koji je do siječnja 2013. kao vršitelj dužnosti bio na čelu Operativno – tehničkog centra za nadzor telekomunikacija. OTC je važna karika sigurnosno-obavještajnog sustava jer se preko njega provodi kompletan tajni nadzor telekomunikacija, a Botica je kao čelnik Centra znao prema kome se sve primjenjuju mjere tajnog nadzora telekomunikacija i tko ih je zatražio. Upravo taj dio njegove karijere i dalje je zanimljiv javnosti, jer se malo zna o okolnostima pod kojima je napustio tu funkciju..

Kupite digitalno izdanje Nacionala i pročitajte više, a platite manje

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.