INTERVIEW: MARK CARENA ‘Zbog povećanja PDV-a METRO će dodatno pomoći ugostiteljima’

Autor:

Saša Zinaja

Predsjednik Uprave tvrtke METRO za Nacional priča o 15 godina poslovanja te tvrtke u Hrvatskoj, o investiciji od 80 milijuna kuna samo lani u Hrvatskoj te o inovacijama koje su uveli na tržište i planovima za budućnost, a osvrnuo se i na poteze nove vlade

METRO u Hrvatskoj posluje od 2001. Danas ima devet veleprodajnih centara (Zagreb, Split, Osijek, Rijeka, Zadar, Varaždin, Pula, Poreč te drive-in u Dubrovniku). Na međunarodnoj razini METRO Cash & Carry posluje u 25 zemalja i dio je METRO Grupe. U fokusu njihova poslovanja su profesionalni kupci, s naglaskom na HoReCa kupce, odnosno hotele i ugostitelje te male trgovce. METRO je lider na hrvatskom tržištu u segmentu veleprodaje namijenjene HoReCa sektoru. Suradnja s malim i srednjim poduzetnicima, pokretačima gospodarstva i uspjeh njihova poslovanja dio su poslovne strategije METRO-a.

METRO Grupa zaključila je poslovnu godinu 2015/16. s konsolidiranom operativnom dobiti u iznosu od 1,5 milijardi eura, što je dvostruko više u odnosu na prethodnu poslovnu godinu, kada je iznosila 711 milijuna eura. Uprava i Nadzorni odbor METRO Grupe predložili su isplatu dividendi u iznosu od 1 eura po običnoj dionici…

Kupite digitalno izdanje Nacionala i pročitajte više, a platite manje

OZNAKE: mark carena, pdv, metro

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)