Predsjednik Uprave tvrtke METRO za Nacional priča o 15 godina poslovanja te tvrtke u Hrvatskoj, o investiciji od 80 milijuna kuna samo lani u Hrvatskoj te o inovacijama koje su uveli na tržište i planovima za budućnost, a osvrnuo se i na poteze nove vlade

METRO u Hrvatskoj posluje od 2001. Danas ima devet veleprodajnih centara (Zagreb, Split, Osijek, Rijeka, Zadar, Varaždin, Pula, Poreč te drive-in u Dubrovniku). Na međunarodnoj razini METRO Cash & Carry posluje u 25 zemalja i dio je METRO Grupe. U fokusu njihova poslovanja su profesionalni kupci, s naglaskom na HoReCa kupce, odnosno hotele i ugostitelje te male trgovce. METRO je lider na hrvatskom tržištu u segmentu veleprodaje namijenjene HoReCa sektoru. Suradnja s malim i srednjim poduzetnicima, pokretačima gospodarstva i uspjeh njihova poslovanja dio su poslovne strategije METRO-a.

METRO Grupa zaključila je poslovnu godinu 2015/16. s konsolidiranom operativnom dobiti u iznosu od 1,5 milijardi eura, što je dvostruko više u odnosu na prethodnu poslovnu godinu, kada je iznosila 711 milijuna eura. Uprava i Nadzorni odbor METRO Grupe predložili su isplatu dividendi u iznosu od 1 eura po običnoj dionici…

Kupite digitalno izdanje Nacionala i pročitajte više, a platite manje

Komentiraj

FOTO:Saša Zinaja
PODIJELI
- rođena u Zagrebu 1978. godine - mr.sc. međunarodnih odnosa - diplomirala novinarstvo na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu - novinarstvom se bavi od 1999. godine - dosad je radila u Jutarnjem listu, lifestyle magazinu Story, političkome magazinu Aktual - u Nacionalu je pomoćnica glavnog urednika i piše teme iz kulture