Nacional

INTERVIEW: DUBRAVKO IVANIŠ ‘Naš je mokri san da goli utrčavamo na teren i kapitalizmu pokazujemo pimpek’

Sljedeće godine grupa Pips, Chips & Videoclips slavi 25 godina karijere, povodom čega su ovih dana objavili ‘Songbox’, notne zapise za klavir, gitaru i glas za 25 pjesama, uz kratke priče raznih autora. O 25 godina karijere, Dinamu, ministrici kulture i dokumentarcu o bendu koji se snima godinama, u razgovoru za Nacional govori frontmen

Iza grupe Pips, chips & Videoclips je devet albuma, biografija “Dugi vikend u zemlji čudesa”, stotine održanih koncerata i niz singlova koji su se tijekom 25 godina karijere uvukli publici pod kožu, poput pjesama “Gume na kotačima”, “Malena”, “Plači”, “Poštara lakog sna”, “Htio bi da me voliš”, a pogotovo himna nogometnog kluba Dinamo “Dinamo ja volim”. Prije nego što će svirati 27. siječnja na prvoj večeri festivala Brijačnica u Boćarskom domu, Pipsi su ovih dana objavili “Songbox”, notne zapise za klavir, gitaru i glas za 25 pjesama koje su prilagodili članovi grupe Pips, chips & Videoclips Zdeslav Klarić i Ivan Božanić, dok je pjesme ilustrirala Jadranka Ivaniš Yaya, a dizajnirao Boris Greiner. Sve pjesme prate priče povezane uz autore koje je Ivaniš pozvao da o njima napišu vlastite doživljaje, asocijacije i iskustva. Tako su među pozvanim Miljenko Jergović, Ante Perković, Gordan Muratović, Marko Tomaš, Suzana Ritz, Dino Šaran, Denis Mujadžić Denyken, Damir Martinović Mrle, Zvonimir Boban…

O luksuznoj pjesmarici grupe Pips, chips & videoclips, 25 godina karijere, Dinamu, ministrici kulture, depresiji i stanju u društvu te dokumentarcu o bendu koji se snima već dvije godine, u razgovoru za Nacional govori Dubravko Ivaniš.

NACIONAL: Pips, chips & Videoclips sljedeće godine slavi 25 godina karijere pa ste ovih dana objavili “Songbox”, notne zapise za klavir, gitaru i glas za 25 pjesama, s kratkim pričama raznih autora, u izuzetno luksuznom izdanju koje će vaše obožavatelje stajati preko 250 kuna. Zašto niste objavili notne zapise po popularnim cijenama koji bi bili dostupni svim vašim obožavateljima, a ne samo onima s dubljim džepom?

Uvijek je pitanje izbora. Odavno smo se mogli odlučiti za populizam, imali smo ogromnu šansu već na početku karijere ući u tu nišu. Mogli smo, slikovito, otvoriti pekaru i prodavati kiflice. Ali kao što kaže pametni Simon Sinek, slavni teoretičar menadžmenta, falio nam je onaj ključni “Why”, odnosno razlog za takav poslovni model. Mi ne vjerujemo u kiflice, mi vjerujemo u “Solid Gold”, u ideju neograničenog roka trajanja. I tako se ponašamo i pristupamo svemu što radimo. Trebalo je dugih 20 godina da stigne potvrda da smo na dobroj cesti…

Kupite digitalno izdanje Nacionala i pročitajte više, a platite manje

Komentiraj