Instagram i Facebook uskoro će korisnicima omogućiti da sakriju broj lajkova na objavama

Autor:

Pixabay

Instagram, aplikacija za dijeljenje fotografija u vlasništvu Facebooka, pokreće opciju koja korisnicima omogućava da sakriju broj lajkova na objavama. Ovaj novitet uskoro će biti dostupan i na Facebooku.

Facebook je inače ovu mogućnost testirao od 2019. godine, a cilj je zapravo da korisnici ove društvene mreže, ali i Instagrama ne budu pod utjecajem broja lajkova te da im se na određeni način smanji pritisak tijekom upotrebe ovih aplikacija. Naglasili su i to da ljudima zapravo daju kontrolu nad njihovim iskustvima na aplikaciji. Korisnici Instagrama moći će sakriti broj lajkova na svim objavama na svom zidu, ali i na vlastitim postovima.

Lajkovi koji su u obliku srca na Instagramu i palca prema gore na Facebooku, mogu se koristiti za mjerenje popularnosti postova i korisnike osobno kao i one koji profesionalno generiraju sadržaj te za kompanije. Opcija skrivanja lajkova neće biti obavezan već proizvoljan izbor korisnika, pa se stoga postavlja pitanje koliko će se osoba na njega odlučiti.

“U razgovoru s ljudima dobili smo informacije da se nekima ne sviđa, ali isto tako i da mnogima ne smeta prikaz broja lajkova s obzirom na to da ih oni koriste kako bi saznali šta je u trendu ili popularno. Upravo zbog toga smo ostavili ljudima da izaberu hoće li aktivirati ovu opciju ili ne”, naveli su iz Facebooka.

Ako se odluče sakriti broj lajkova, korisnici će moći vidjeti listu ljudi koji su označili da im se sviđa objava, međutim, ne i broj oznaka. S druge strane, pojedinac koji je objavio post, imat će uvid i u listu i broj lajkova iako oni neće biti prikazani drugima. Iz Facebooka su naglasili da će ova funkcija omogućiti korisnicima da se u većoj mjeri fokusiraju na sadržaj koji dijele (fotografije i videozapisi), a ne samo na broj lajkova koji dobiju za njih.

Instagram je nedavno provodio testiranja tako što je malom broju korisnika dao mogućnost biranja između pokazivanja broja lajkova i njegovo skrivanje. Kompanija je objavila da je to nekim korisnicima bilo korisno, dok je druge živciralo što su izgubili metriku. Instagram se suočio s neugodnom situacijom zbog svojih planova da napravi verziju aplikacije za djecu do 13 godina, a odvjetnici iz 44 američke savezne države pozvali su Facebook da odustane od toga plana, piše CNN.

OZNAKE: Instagram, Facebook

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.