Riječki KBC od četvrtka, 4. studenog, ponovno otvara telefonski Covid infocentar. Cilj infocentra je, kažu iz bolnice, što bolja komunikacija s obiteljima oboljelih od Covida.
“U skladu s razvojem epidemiološke situacije KBC Rijeka kontinuirano se organizacijski prilagođava kako bi u svakom trenutku mogao zbrinuti rastući broj COVID bolesnika kojima je potrebna hospitalizacija, ali i u maksimalnom opsegu nastavio pružati sve ostale zdravstvene usluge. S obzirom na povećanje broja COVID odjela i specifičnosti njihovog kliničkog rada, po uspješnom modelu primijenjenom u prethodnom pandemijskom valu, KBC Rijeka od četvrtka, 4. studenoga ponovno otvara COVID infocentar kao središnju jedinicu koja će unaprijediti komunikaciju s obiteljima oboljelih”, navodi se u priopćenju bolnice.
Građanima će u infocentru na raspolaganju biti komunikacijski tim sastavljen od posebno educiranih liječnika i medicinskih sestara uz podršku kliničkih psihologa koji će davati informacije o stanju pojedinih pacijenata oboljelih od COVID-a. Članovi obitelji moći će u infocentru dobiti informacije u kojoj se fazi obrade bolesnik nalazi ili na kojem je odjelu smješten te posredovati u direktnom i detaljnom informiranju od medicinskog tima koji o dotičnom bolesniku skrbi na bolničkom odjelu.
Članovi komunikacijskog tima u infocentru bit će u stalnom kontaktu s koordinatorima COVID odjela u KBC-u Rijeka.
COVID infocentar dostupan je od četvrtka, 4. studenoga, a građani će moći nazvati članove komunikacijskog tima svaki radni dan od 8 do 16 sati na brojeve 091-1658 197 i 091- 1658 293. Subotom, nedjeljom i blagdanom informacije će u infocentru biti dostupne od 10 do 14 sati.
Komentari