Igrači kompjuterskih igara u SAD-u u lipnju potrošili više od milijardu dolara

Petar Glebov/PIXSELL

Igrači kompjuterskih igara na području Sjedinjenih Američkih Država su ovog lipnja potrošili 1.2 milijarde dolara, piše engadget.com. Podaci su to istraživanja NPD grupe, koja ističe kako je to najveća potrošnja u gaming segmentu u lipnju nakon 2009. godine i porast od 26 posto u usporedbi s prošlom godinom.

Ističe se kako je to nastavak većeg trenda, koji je počeo nakon izbijanja pandemije koronvirusa. Godišnja potrošnja se kreće oko 6.6 milijarde dolara, što je više od 19 posto u usporedbi s istim razdobljem lani.

Ovogodišnja potrošnja u prvoj polovici godine je najveća od 2010. godine i čini se kako će 2020. biti rekordna za industriju kompjuterskih video igara u zadnjem desetljeću.

Osim što je pandemija koronavirusa igrače “još jače prikovala uz kompjuter ili konzole”, ova godina će biti zapamćena i po izlasku novih ili isčekivanih nastavaka naslova.

Zanimljivo je da je u rekordnom lipnju zabilježen mali pad u prodaji gaming hardwarea, no ističe se kako će Sony i Nintendo povećati proizvodnju svojih igraćih konzola. Trećina programera i ostalih stručnjaka, koji rade na razvoju video igara su rekli kako su u ovo vrijeme zaposleniji na raznim projektima, nego prije izbijanja pandemije koronavirusa.

Komentiraj