HŽ INFRASTRUKTURA: Tvrdnje sindikata strojovođa apsolutno su neistinite

Autor:

HŽ Infrastruktura u nedjelju je “apsolutno neistinitom” nazvala tvrdnju Sindikata strojovođa Hrvatske kako su pruge čišćene tek u noći sa subote na nedjelju, ističući da su dežurne ekipe HŽ Infrastrukture i Pružnih građevina od početka snježnog nevremena danonoćno na terenu i čine sve kako bi željeznički promet funkcionirao, a za što se stalno koristi i svih pet snjegočistača kojima HŽ Infrastruktura raspolaže.

“Apsolutno je neistinita tvrdnja Sindikata kako su pruge čišćene tek u noći sa subote na nedjelju, u njihovu prohodnost danas su se mogle uvjeriti i novinarske ekipe”, poručili su u nedjelju iz te tvrtke, nakon što ih je Sindikat prozvao da su, nakon što je raskrinkano njihovo potpuno neodržavanje pruga i nečišćenje snijega, organizirali “pokaznu vježbu” čiji je cilj pokazati novinarima i javnosti da su pruge očišćene i da sve besprijekorno funkcionira.

Videa koja se nalaze u prilogu pokazuju da je noćas,  nakon što je javnost saznala za nered u HŽ Infrastrukturi,  temeljito čišćen kolodvor Ogulin  kako bi se jutros novinarima moglo pokazati Potemkinovo selo. Naime, temeljito je očišćen kolodvor Ogulin te dvadesetak kiometara pruge do Moravica (do kuda su voženi novinari), što bi, kao u Potemkina, trebalo stvoriti privid besprijekornog rada i funkcioniranja, tvrde iz Sindikata.

“Da je točno kako se tek noćas pristupilo čišćenju, kako bi to bilo moguće ako je Sindikat u subotu tvrdio da HŽ Infrastruktura prugu čisti samo jednom vlakoralicom”, pitaju se iz HŽ Infrastrukture?

Netočnost sindikalnih tvrdnji, poručuju, potvrđuje i činjenica da su u noći sa subote na nedjelju uredno prometovali vlakovi na relaciji Zagreb – Split ( 820) i Split – Zagreb (821), a isti će prometovat i danas.

“Točno je da će zbog nedostatka garnitura prijevoznika vlakovi 520 i 521, a radi se o dnevnim vlakovima između Zagreba i Splita, biti supstituirani autobusima. Točno je da se na pojedinim dijelovima pruge kroz Liku sukladno propisima, a zbog sigurnosti prometa, tijekom cijele godine vozi 20 kilometara na sat”, navode iz HŽ Infrastrukture, tumačeći kako ugradnja snjegobrana traži značajna financijska sredstva.

“Zbog svih vrijednih i požrtvovnih kolega koji daju sve od sebe da pruge budu prohodne iznimno je zlonamjerno iznositi takve netočne informacije i na taj način vrijeđati njihovo ljudsko i profesionalno dostojanstvo”, poručuju iz HŽ Infrastrukture te skreću pozornost kako Sindikat strojovođa Hrvatske nije reprezentativni sindikat u tvrtci HŽ Infrastrukturi.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.