HTZ traži šefove ureda u Los Angelesu, Londonu i Seulu

Autor:

Pixabay

Hrvatska turistička zajednica objavila je natječaj za voditelja ispostave u Los Angelesu. Uz postojeće Predstavništvo HTZ-a u New Yorku voditelj buduće ispostave u Los Angelesu bit će zadužen za promociju turizma na tržištu SAD-a.

HTZ također ponavlja natječaj za izbor direktora predstavništva i to za tržište Velike Britanije i Južne Koreje.

“Zbog velikog broja nepotpunih i nevaljalih prijava ponavlja se natječaj za direktora budućeg ureda u Južnoj Koreji gdje po prvi puta otvaramo svoje predstavništvo budući da je riječ o tržištu koje za hrvatski turizam nudi velike potencijale. Također, ponavljamo natječaj za direktora predstavništva na tržištu Velike Britanije koje iz godine u godinu sve značajnije participira u ukupnim rezultatima hrvatskog turističkog prometa”, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Dodao je kako su njihovi dugoročni ciljevi oš snažnije pozicioniranje Hrvatske na dalekim tržištima, posebno na tržištu SAD-a s kojeg projekcije govore o ovogodišnjem rastu prometa po stopi od 15 do 20 posto.

Turističko vijeće HTZ-a za potrebe provedbe natječaja oformilo je Povjerenstvo za evaluaciju pristiglih kandidatura. Predsjednicom Povjerenstva imenovana je Barbara Mesić, glavna savjetnica ministra turizma, a članove Povjerenstva čine direktor HTZ-a Kristjan Staničić, predstavnici Turističkog vijeća HTZ-a Boris Žgomba, Tomislav Fain i Marcel Medak te profesor Dragan Magaš koji je član Povjerenstva kao vanjski suradnik. Povjerenstvo će po isteku roka za prijavu na natječaj evaluirati pristigle prijave, provesti intervjue s odabranim kandidatima o čemu će obavijestiti Turističko vijeće kojemu će i uputiti svoj prijedlog imenovanja.

Osim uvjeta propisanih Zakonom o radu i Pravilnikom o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkom uredu, zainteresirani kandidati moraju ispunjavati i uvjete propisane samim natječajem. Kandidati, između ostalog, moraju imati završen najmanje specijalistički diplomski stručni ili diplomski sveučilišni studij, imati najmanje tri godine radnog iskustva na poslovima s područja turizma i/ili marketinga, aktivno znati jedan jezik uz poznavanje drugog svjetskog jezika ili znati jezik zemlje u kojoj će obnašati svoju dužnost, poznavati turističko tržište za koje se prijavljuju te izraditi program svog rada za narednu kalendarsku godinu. Direktor predstavništva, kao i voditelj ispostave imenuje se na mandatno razdoblje od tri godine.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.