HTZ promovira Advent na devet europskih tržišta

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) će do kraja ove godine promovirati Advent kao jedan od ključnih motiva dolaska u Hrvatsku u zimskom razdoblju, i to na devet europskih tržišta na više društvenih mreža, izvijestili su u ponedjeljak iz HTZ-a.

Ta će se kampanja provoditi na tržištima Njemačke, Velike Britanije, Italije, Austrije, Francuske, Švicarske, Španjolske, Mađarske i Slovenije.

“Hrvatska je u zadnjih nekoliko godina sve traženija i atraktivnija turistička destinacija u zimskom razdoblju kada do posebnog izražaja dolaze raznoliki adventski programi. Vjerujem da će bogati adventski sadržaji u brojnim hrvatskim destinacijama, poput Zagreba, Splita, Osijeka, Zadra, Rijeke, Poreča, Dubrovnika, ali i na otocima i drugdje, privući brojne domaće i strane turiste te pridonijeti zaključivanju ove, vrlo uspješne turističke godine”, poručuje direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Adventska se kampanja provodi putem novog promotivnog videa “Croatia, full of magic” i predstavlja adventsku ponudu hrvatskih destinacija, pri čemu sadržaj kampanje korisnike vodi na stranicu Croatia.hr gdje se, uz Advent u Zagrebu, koji je tri godine za redom osvajao titulu najboljeg božićnog sajma u Europi, promoviraju i adventska događanja imanja SalajLand, Slavonije, Dalmacije, Kvarnera, Istre i kontinentalnog dijela Hrvatske.

Iz HTZ-a ujedno najavljuju da će Hrvatsku u prosincu posjetiti i više od 50 stranih novinara, blogera i influensera iz 11 europskih zemalja, koji će se izravno upoznati i doživjeti hrvatsku adventsku ponudu.

Po podacima sustava eVisitor, Hrvatsku je za vrijeme Adventa prošle godine posjetilo više od 410 tisuća turista, koji su ostvarili više od milijun noćenja, iznose iz HTZ-a.

Komentiraj