HTZ pokreće novu komunikaciju kampanju ‘The Vacation You Deserve Is Closer Than You Think’

Hrvatska turistička zajednica pokrenut će novu komunikacijsku kampanju na tržištima u okruženju krajem ovog tjedna, odnosno početkom lipnja, na svim ključnim on line i off line komunikacijskim kanalima. Nova kampanja ima slogan ‘The Vacation You Deserve Is Closer Than You Think’.

Iz HTZ-a su priopćili da je u tijeku finalizacija media planova koja se odnose na tržišta za čije je građane izgledno da će, nakon otvaranja granica u svojim zemljama, moći posjetiti Hrvatsku. Riječ je o vjernim turistima iz susjednih zemalja poput Austrije, Češke, Mađarske, Slovenije, Slovačke, Njemačke, Italije i Poljske.

“Za njih je pripremljena direktna i intenzivna oglašivačka pozivna komunikacijska kampanja”, rekao je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.

Također, prošlog je tjedna pokrenuta i nova komunikacijska platforma EnjoyTheViewFromCroatia. “Kreirali smo on line platformu odnosno komunikacijski „prozor“ kojeg za vlastitu promociju mogu koristiti svi hrvatski turistički djelatnici. Kampanja je ponajviše usmjerena na naša bitna tržišta s kojih gosti, zbog situacije izazvane pandemijom korona virusa, neće tako brzo doputovati u Hrvatsku. Radi se o zemljama kao što su Velika Britanija, Skandinavske zemlje, Francuska, Italija, ali i dalekim tržištima poput Kine, SAD-a i Južne Koreje”, rekao je Staničić.

Direktor HTZ-a pozvao je sve turističke dionike da se uključe u kampanju i pošalju svoj nezaboravni pogled iz Hrvatske. “U kreiranju platforme mogu sudjelovati iznajmljivači, vlasnici ugostiteljskih objekata, ugostiteljski djelatnici, djelatnici u agenciji, članovi turističke zajednice, stanovnici turističke destinacije i ostali akteri hrvatskog turizma i to na način da pošalju fotografiju ili video za koji misle da će najbolje prenijeti ljepotu zbog koje gosti dolaze u njihovo mjesto, bilo da se radi o pogledu prema moru, zalasku sunca, livadi, trgu, ulici ili gradskom kutku”, poručuju iz HTZ-a.

Komentiraj