HTZ odabrao novi koncept nastupa na sajmovima

Autor:

Zagreb, 06.06.2012 - (ilustracija) Arhivska fotografija od 24.02.2011. godine prikazuje zastave Republike Hrvatske i Europske Unije na zgradi Vlade u Zagrebu. Hrvatska je najbolje rangirana zemlja na Balkanu u komparativnom istraživanju Freedom Housea o demokratskom razvoju 29 zemalja srednje Europe i Euroazije za 2012. godinu, objavljeno je u srijedu. U izvješæu "Nacije u tranziciji 2012" Hrvatska je dobila prosjeènu ocjenu 3,61, što je napredak u odnosu na prošlu godinu kada je ocjena bila 3,64. Freedom House daje ocjene od 1 (najbolje) do 7 (najgore) na temelju pokazatelja stanja sedam društvenih podruèja: izbornog procesa, civilnog društva, neovisnosti medija, demokratskog upravljanja na nacionalnoj razini, upravljanja na lokalnoj razini, pravosuða i korupcije.
foto FaH/ Damir SENÈAR/ ik

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) odabrala je u suradnji s Ministarstvom turizma i uz pomoć Hrvatskog dizajnerskog društva (HDD) novi koncept za nastupe HTZ-a na sajmovima “Povezivanje raznolikosti i otvorenost” tima Grupa+Arhikultura, izvijestili su u petak iz Glavnog ureda HTZ-a.

HTZ je u potragu za novim konceptom sajamskih nastupa krenuo u svibnju, a na strukovni natječaj, koji je za tu potrebu do 3. srpnja provelo HDD, stiglo je devet radova od kojih je ocjenjivački sud, sastavljen od članova HDD-a i HTZ-a, odabrao tri, dodijelivši im jednakovrijedne nagrade od 35 tisuća kuna, s obzirom da su sva tri ocijenjena jednakovrijednim rješenjima.

Potom je posebno povjerenstvo Ministarstva turizma i HTZ-a, uzevši u obzir funkcionalnost, procijenjene troškove izrade, dosadašnje iskustvo i multifunkcionalnost, odlučilo da će rad “Povezivanje raznolikost i otvorenost”, tima Grupa + Arhikultura, iza kojeg stoje Tihana Taraba, Filip Despot i Christian Rendulić, u realizaciju.

“HTZ će u suradnji s odabranim timom doraditi predloženo rješenje te ga koristiti na sajamskim nastupima idućih nekoliko godina, uz mogućnost dorada i izmjena koncepta, no uz zadržavanje ključnih elemenata štanda”, objasnili su iz Glavnog ureda HTZ-a.

Komentirajući izbor novog kreativnog rješenja, ministar turizma i predsjednik HTZ-a Gari Cappell naglasio je da je Hrvatska danas jedna od najatraktivnijih svjetskih turističkih destinacija, koja, kako bi zadržala status hit turističke destinacije, mora pratiti trendove i stalno jačati prepoznatljivost na turističkom tržištu.

“U promotivnom segmentu Hrvatska mora biti prezentirana kroz odgovarajući suvremeni vizualni koncept koji će moći privući turiste iz cijeloga svijeta. Kontinuirani rast kvalitete u svim segmentima imperativ je rasta konkurentnosti hrvatskog turizma, a svoj doprinos u tome svakako ima ulaganje u kvalitetu vizualnog identiteta i građenje imidža Hrvatske”, poručio je Cappelli.

Uz spomenuti rad, u uži su krug izbora ušli i tim Retail Solutions/Accessus d.o.o. (Roko Bahat, Tin Koprivc, Dora Biočić, Marko Balaša, Karolina Borković, Matej Goreta, Vilim Redza) s radom “Sinergija elemenata motivacije putem osjetila”, te Studio.HR (Bojana Bota, Kora Demel Zadro, Hrvoje Končar) s radom “Hrvatska osobno”.

Sva tri rada, kako napominju iz Glavnog ureda HTZ-a, dobro rješavaju organizacijski i funkcionalni (radni) prostor, nude dosljedno razrađena, prozračna izlagačka rješenja, a njihove specifične razlikovne kvalitete proizlaze iz načina komunikacije sadržaja posjetiteljima. Zajednička im je dobra organizacija prostora, sistematičnost, prostorna otvorenost štanda i komunikacijski atraktori u gornjoj zoni štanda.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)