Međunarodna oznaka V-label ove godine prvi put dodjeljuje međunarodne nagrade proizvodima s V-oznakom kako bi nagradila trud koji tvrtke ulažu u stvaranje pozitivnog utjecaja na okoliš, svoje zajednice i dobrobit životinja.
Tim priznanjem žele istaknuti brojne inovativne načine na koje tvrtke pridonose bogatom i raznolikom asortimanu biljnih proizvoda. Među tri finalista u kategoriji naziva Positive Impact, od 577 prijava iz 36 različitih država odabrani su veganski ćevapčići hrvatskog brenda Vegefino.
Pobjednici će biti objavljeni na javnoj ceremoniji dodjele nagrada koja će se održati 4. studenog, a za prvo mjesto, ćevapčići koji svojim okusom, izgledom, mirisom, bojom i teksturom imitiraju one od životinjskoga mesa, natječu se s čak dvije vrste biljnih zamjena za ribe.
“Iznimno smo ponosni i čast nam je stajati uz bok velikim tvrtkama poput njemačkog Lidla ili francuskog YUMGO-a. Prvo je naša kajgana od tofua osvojila nagradu za najinovativniji veganski proizvod u sklopu projekta koji je podržalo Ministarstvo poljoprivrede, a sada smo na korak do velikog priznanja za proizvođače veganskih proizvoda u svijetu”, rekao je Tin Pažur, direktor tvrtke koja stoji iza brenda Vegefino.
Ćevapčići Vegefino namijenjeni su svima kao ukusan i zdrav proizvod napravljen od soje, ječma, sejtana, pšeničnog i glutenskog brašna te raznih začina. Osim što su zdravija verzija ćevapa, promiču nenasilje prema životinjama i brigu za očuvanje okoliša. Etičnu priču zaokružuje činjenica da se od svakog kupljenog proizvoda donira jedna kuna udruzi Prijatelji životinja.
V-oznakom, žutim krugom s istaknutim zelenim slovom V u sredini i riječi ‘vegan’ ispod znaka, u svijetu se već više od 30 godina obilježavaju proizvodi koji ne sadrže nijedan sastojak životinjskog podrijetla. Proizvodi s V-oznakom namijenjeni su veganima, vegetarijancima, entuzijastima zdrave prehrane, kao i svima ostalima, neovisno o načinu prehrane.
Komentari