Tomislav Čuveljak

'Hrvatski učenici imaju velike rupe u znanju iz matematike'

Hrvatska udruga nastavnika istraživača pokrenula je dvogodišnji projekt čiji je cilj odrediti slabosti u matematičkom znanju učenika kroz testove na pet razina znanja za oko tisuću hrvatskih učenika
Bivši ravnatelj Pete gimnazije Petar Mladinić pokrenuo je s Hrvatskom udrugom nastavnika istraživača, čiji je predsjednik, dvogodišnji projekt kojemu je cilj utvrditi i povećati matematičko znanje učenika u osnovnim i srednjim školama.
“Provodi se reforma u kontekstu matematike, a nitko nije istražio što je dobro, a što loše u kurikulu i nastavi matematike”, rekao je Mladinić. Zato je pokrenut projekt “Van Hieleove razine matematičkih postignuća učenika u RH”. Cilj projekta je odrediti slabosti u matematičkom znanju učenika kroz testove. Postoji pet Van Hieleovih razina i svaka od njih utvrđuje znanje učenika. Od prve, koja govori o vrlo površnom, ali početnom znanju učenika o matematičkim funkcijama i nemogućnosti opisivanja odnosa unutar formule, sve do pete u kojoj učenik preko matematičke analize opisuje funkciju….
Pročitajte više u novom broju Nacionala…

Komentiraj

Source:Igor Jurdana