Hrvatski Telekom predstavio jedinstveno rješenje za hotele budućnosti

Autor:

Thomas Krstulović, Borna Subota

Hoteli u današnje vrijeme posebnu pažnju posvećuju tehnologiji i mogućnostima koje pruža pa njih 60 posto koristi mobilne web stranice kako bi prezentirali svoje usluge, 40 posto koristi mobilnu aplikaciju, 53 posto koristi digital signage tehnologiju, dok 11 posto njih ima mogućnost check-ina preko mobilnog telefona gosta. Online booking u Hrvatskoj također je u velikom porastu pa je tako godišnja stopa rasta prihoda od online bookinga u hotelskom smještaju do 2020. godine 28 posto.*

Novim uslugama za hotelijerstvo, lansiranim u Vinotelu Gospoja u Vrbniku na Krku, Hrvatski Telekom sasvim se priključio svjetskim trendovima predstavivši jedino hrvatsko cjelovito tehnološko rješenje za hotelijere. HT je pritom lansirao tri nove usluge za hotelijerstvo: Hotel PMS (Property Management System) razvijen u suradnji s Remarisom, mobilnu hotelsku aplikaciju u suradnji s Combisom i Hotel TV razvijen u suradnji s Cronexom.

Točna evidencija potrošnje gostiju, brza i automatizirana prijava i odjava gostiju, automatizirani sustav vođenja internih i vanjskih rezervacija, mogućnost praćenja potrošnje materijala, trenutačni uvid u stanje domaćinstva i izvještaji o poslovanju samo su neke od prednosti novog PMS sustava.

Hotel PMS učinkovito je integriran s Hotel TV-jem i hotelskom aplikacijom, snažnim komunikacijskim kanalima s gostima, čime je moguće personalizirati uslugu za svakog gosta.

Dok preko Hotel TV-a gosti mogu uživati u bogatom TV programu i atraktivnim filmovima te imati pristup raznim hotelskim promocijama, e-trgovini i turističkim informacijama, hotelsku aplikaciju mogu koristiti bilo gdje.

Dovoljno je par dodira po zaslonu mobitela ili tableta za check-in ili check-out, rezerviranje termina u wellness centru ili stola u restoranu, posluge u sobi…

Mobilna hotelska aplikacija dio je novorazvijenog portfelja Combisa, člana HT Grupe, primarno fokusirane na turizam. Iskorak u ovoj vertikali Combis gradi uz pomoć tima IT konzultanata koji prati specifične potrebe pojedine industrije ili tržišta.

Sve je to dio jedinstvene hospitality platforme koja je izrađena s ciljem integracije i interoperabilnosti svih proizvoda i usluga za hotelijere. Tako povezane usluge za hotelijere omogućit će kvalitetan, personaliziran i gostu prilagođen plasman raznovrsnih ponuda i sadržaja. Omogućit će korisniku ugodan boravak te jednostavno i zanimljivo planiranje slobodnog vremena unutar i izvan hotela.

Tom je prigodom Saša Kramar, član Uprave Hrvatskog Telekoma i glavni operativni direktor za poslovne korisnike, kazao kako hoteli, s obzirom na aktualne pokazatelje o utjecaju tehnologije, teže za što boljom i efikasnijom uslugom.

“S obzirom da se osjećamo kao vrlo odgovorna kompanija za razvoj digitalnog društva u Hrvatskoj, naša je misija dovesti najnovije globalne tehnologije i trendove u ruke naših poslovnih korisnika kako bismo im pomogli da jednostavnije i brže dođu do svojih kupaca, a u ovom slučaju, do svojih gostiju“, zaključio je Saša Kramar.

Suvremene tehnologije u hotelijerstvu znatno olakšavaju poslovanje, štede novac i vrijeme te utječu na zadovoljstvo gosta. Gosti danas traže ležerniji pristup, fleksibilniju uslugu i interaktivnu komunikaciju.

“Intenzivno radimo na proširenju eko sustava usluga specijaliziranih za hotelijersku i turističku industriju uz najbolje partnere u regiji i najnaprednije tehnologije pa hoteli koji koriste naše usluge ravnopravno posluju uz svjetske igrače. Ovisno o konkretnoj potrebi korisnika, HT kombinira praktično sve usluge i tehnologije kojima raspolaže – fiksne, mobilne i cloud. Hrvatski Telekom dosad je uspješno realizirao više od 150 projekata i opremio hotele s cjelovitim ICT rješenjima”, rekla je Ivana Beli Oštarčević, direktorica Odjela za ICT ponudu u HT-u.

Franjo Toljanić, vlasnik hotela Vinotel Gospoja kazao je kako je Hrvatski Telekom kvalitetan partner koji je u mogućnosti isporučiti više ICT rješenja potrebnih za efikasnije poslovanje.

“Želja nam je bila napraviti što veću integraciju među rješenjima, pribaviti kvalitetna i provjerena rješenja za hotele te u konačnici uštedjeti vrijeme koje bismo potrošili na kontrolu većeg broja izvođača. Cijeli projekt je realiziran u dogovorenom roku uz konstantnu kontrolu izvođenja. Iznimno smo zadovoljni implementiranim rješenjima i podrškom koju dobivamo od ICT odjela Hrvatskog Telekoma“, otkrio je Franjo Toljanić.

*Istraživanja: statista.com, cnbc.com, hospitalitynet.org

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.