Hrvatski modni dizajn sve bolji, a tekstilne industrije nema

Autor:

Saša Zinaja

Sve veći uspjesi hrvatskih modnih dizajnera u svijetu, nekoliko tjedana mode i ekskluzivne revije i kolekcije pokazuju da je modni dizajn u Hrvatskoj sve bolji. Međutim, treba poraditi na boljoj suradnji dizajnera i industrije, a mijenjaju se i studijski programi na fakultetu
Ponosni smo što možemo predstaviti svoju kolekciju u povodu 15. godišnjice rada brenda ELFS. U ovih smo 15 godina sazreli i danas smo modni brend koji u ponudi ima široku ponudu proizvoda dovedenih do savršenstva. Najbitnije je da smo uspjeli pronaći nišu u odnosu cijene i kvalitete, koja odgovara i našim klijentima”, rekao je Aleksandar Šekuljica iz modnog dvojca ELFS koji će samostalnom revijom 13. travnja u Hrvatskom institutu za povijest obilježiti 15 godina na hrvatskoj modnoj sceni. Tom revijom Šekuljica i Ivan Tandarić najavljuju nadolazeću žensku kolekciju za proljeće i ljeto.
NJIHOVA REVIJA, HALJINE MATIJE VUICE koje su se nosile na dodjeli nagrada Oscar, kreacije Jurja Zigmana koje nose zvijezde poput Nicki Minaj, haljine Aleksandre Dojčinović koje nose glumice Kaley Cuoco ili Jenna Ortega, zatim Tyra Banks u kreaciji Kristine Burje, hrvatski dizajneri koji rade u slavnim modnim kućama poput Manuela Maligeca u Dioru, nekoliko tjedana mode te mnogi hrvatski dizajneri koji su u biznisu desetljećima, pokazatelji su da je hrvatska moda u svijetu sve prisutnija. Nacional je o tim pozitivnim trendovima razgovarao s nekolicinom hrvatskih dizajnera, sociolozima te dekanicom zagrebačkog Tekstilno-tehnološkog fakulteta, koji su istaknuli da treba još poraditi na kooperaciji hrvatske tekstilne industrije i modnog dizajna, u čemu su vani zabilježeni jako dobri rezultati, a u Hrvatskoj je u osvajanje tog tržišta krenuo Varteks s novom upravom i kreativnim direktorima…
Pročitajte više u novom broju Nacionala…

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.