Hrvatski djelatnici će pozdraviti kupce u 90.60 posto slučajeva

Autor:

Arhiva Nacionala

Nacional

Heraklea d.o.o., prva specijalizirana agencija za mystery shopping u Hrvatskoj, provela je istraživanje ‘Iš’o medo u dućan’ koje je trajalo od 01. do 31. ožujka, pri čemu je posjećeno 1 500 lokacija na području cijele Republike Hrvatske.

Cilj istraživanja bio je provjeriti pozdravljaju li djelatnici kupce te je li upućeni pozdrav ljubazan ili rutinski.

Tijekom istraživanja je zabilježeno 365 posjeta ugostiteljskim objekatima, 137 posjeta financijskom sektoru te 998 posjeta maloprodajnim objektima (prehrana, supermarket, butik s odjećom ili obućom, ljekarna, benzinska postaja, pekarnica, tehnička roba, drogerija, računalna oprema, dječja oprema, prodavaonica za kućne ljubimce).

Ovogodišnji rezultat je pokazao da je 90.60 posto djelatnika u Republici Hrvatskoj pozdravilo gosta/kupca/klijenta što je porast od 3.4 posto u odnosu na prošlu godinu.

Najbolji rezultat su ostvarili ugostitelji s rezultatom od 93.43 posto, a kao najbolja regija se istaknula Istra s rezultatom od 95.33 posto. Također, 60.75 posto djelatnika u Istri koji su pozdravili gosta/kupca/klijenta su to učinili ljubazno. Sektor maloprodaje je ostvario najlošiji rezultat od 89.38 posto, dok se kao regija s najlošijim rezultatom istaknula regija Kvarner s rezultatom od 88.49 posto. Pri tome čak 11.51 posto djelatnika uopće nije pozdravilo gosta/kupca/klijenta.

Uspoređujući ovogodišnje rezultate s prošlom godinom, najveći porast je ostvarila regija Slavonija s porastom od 6.17 postotnih poena, dok je samo regija Kvarner ostvarila pad u odnosu na prošlu godinu i to 1.51 postotni poen.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)