Hotel koji priča industrijsku povijest Zagreba

Autor:

Tomislav Čuveljak/NFOTO

Canopy by Hilton posluje po novom konceptu s kojim dizajnom i pristupom gostu nudi najbolje od Zagreba

PROMO | Dosadili su vam klasični hoteli u kojima recepcije izgledaju gotovo identično, u čijem vas predvorju dočekuju konzervativno obučeni recepcioneri u strogim poslovnim odijelima, koji će vam vaš ključ predati uz ljubazan, ali službeni osmijeh? Volite neobavezna, pomalo “otkačena” mjesta na kojima se osjećate kao kod kuće? Onda je zagrebački Canopy by Hilton pravo mjesto za vas. Pripazite samo da na ulazu ne promašite recepciju koja je sve samo ne klasična. Nama se upravo to dogodilo jer smo u lobiju zagrebačkog Canopy by Hilton hotela zatekli stolić s dva-tri računala za kojima su sjedili Anja, Marija, Viktor i Karlo, svi u trapericama i šarenim tenisicama, neobičnim košuljama i simpatičnim leptir-mašnama. Nasmijani, veseli, opušteni i susretljivi. No nemojte da vas zavara taj neformalni “funky business look” jer iza njega se krije grupa vrlo profesionalnih i dobro organiziranih entuzijasta posvećenih svojem zadatku da gostima hotela boravak učine što ugodnijim. I baš se dobro uklapaju u retro industrijsku atmosferu hotela koja zanimljivim spojem starinskih detalja i modernog dizajna priziva sjećanje na stari Zagreb iz vremena prve polovine prošlog stoljeća.

‘’Canopy by Hilton drugi je od tri Hilton hotela u Zagrebu, uz Double Tree by Hilton i novootvoreni Hilton Garden Inn, a otvoren je prije malo više od godinu dana. Hrvatski Canopy je u trenutku otvaranja bio tek peti takav hotel pod istim brendom u svijetu, a posljednjih godinu dana otvoreno ih je još sedam. Lanac Hilton upravlja sa 17 različitih hotelskih brendova, a Canopy je posve novi brend, s novom konceptom po kojem se hotel i izgledom, ali i pristupom gostu prilagođava lokaciji na kojoj se nalazi i ističe karakteristike i specifičnosti susjedstva, odnosno grada u kojem posluje. Canopy je razvijen s namjerom da privuče ponešto opuštenije goste, poslovne ljude koji žele manje formalnu atmosferu i spada u upscale lifestyle brend.

Canopy je drugačiji od svih zagrebačkih, ali i hrvatskih hotela i gosti nas jako dobro prihvaćaju. Oduševljeni su i uslugom, ali i dizajnom hotela koji je posve neobičan i netipičan”, objasnio nam je glavni menadžer Canopy by Hilton hotela Miroslav Luketić.

Dizajn hotela potpisuje Dizajnerski studio Franić i Šekoranja koji je u svakom djeliću prostora kroz plakate, zidne instalacije, izložbene predmete i zidne grafite poznatog zagrebačkog grafiti-majstora Cheza ispričao priču o industrijskoj povijesti Zagreba. Hotel je u potpunosti opremljen namještajem domaćih proizvođača, lobby je ugodan prostor koji podsjeća na dnevni boravak s mnoštvom polica prepunih knjiga, restoran ReUnion svojim je unutrašnjim uređenjem evocirao sjećanje na poznate brendove poput Franka, Uniona, Kraša, Cockte i Zvijezde, a prostor Central Bara priča o izumima Slavoljuba Penkale i Nikole Tesle. “I hotelske sobe uređene su s posebnom pažnjom, ističući domaće specifičnosti. Samo ime hotela Canopy označava krošnju koja je u stiliziranom obliku iskorištena u unutrašnjem uređenju soba, pa je tako svakoj sobi dodan baldahin iznad kreveta. A kako Canopy u svakom svojem hotelu želi istaknuti upravo karakteristike grada u kojem se nalazi, dizajneri Studija Franić i Šekoranja oblikovali su ga kao stiliziranu šahovnicu, poznati ‘kockasti’ brend po kojem smo prepoznatljivi u svijetu”, objasnio nam je Luketić.

I nisu samo poslovni gosti ti koji su odlično prihvatili Canopy. Jednako ga dobro prihvaćaju i s njim žive i Zagrepčani koji u ugodnoj atmosferi Canopy Central bara rado ispijaju svoje kavice, a u ReUnion restoran tijekom radnog tjedna navrate na gablec ili pak na nedjeljni obiteljski ručak. Osim među gostima, zagrebački je Canopy odlično pozicioniran i unutar Hilton lanca, svojevrsni su primjer kvalitetnog Canopy brenda pa im često navraćaju i predstavnici menadžment kompanija koji se spremaju otvoriti iste takve hotele u raznim dijelovima svijeta.

Prepoznatljiv hrvatski brand, uz industrijski dizajn, svakako je i domaća hrana koja se posebno njeguje u Canopyju. Hotelski restoran ReUnion na zagrebačkoj je gastro sceni prepoznatljiv po pažljivo odabranom i pripremljenom a la carte jelovniku, odličnom izboru lokalnih vina i izvrsnoj dnevnoj ponudi kreativnih jela pripremljenih od svježih namirnica s Dolca.

Glavni chef kuhinje Marinko Topalović naglašava da su temelj njihove ponude domaći specijaliteti lokalne kontinentalne, slavonske, istarske i dalmatinske kuhinje poput piletine s mlincima, bunceka sa zeljem i krpicama, slavonskog kulena, crnog rižota ili dalmatinskih ribljih jela, ali pripremljeni na moderan način koji tradicionalna jela prezentira u novom ruhu koje je gostima zanimljivo i inovativno. U svim jelima, kaže Topalović, koristi se svježe sezonsko voće i povrće s lokalnih tržnica. „U meni smo od ove godine uvrstili i specijalitete od crne slavonske svinje i neka starinska jela koja su gotovo izgubljena u modernoj hrvatskoj kuhinji. Uz tradicionalna jela spravljena na inovativan način nudimo i specijalitete internacionalne kuhinje poput britanskog ‘fish and chipsa’ (riba s krumpirićima), ali pripremljenog od našeg domaćeg brancina, što su gosti odlično prihvatili, a sve je upotpunjeno hrvatskim vinima“, tumači Topalović i dodaje kako se svaki tjedan mijenja ponuda jela na meniju nazvanom Dolac meni koji je baziran na dnevnoj ponudi namirnica sa zagrebačke tržnice.

Posebno nas je zanimalo kako inozemni gosti doživljavaju i prihvaćaju specijalitete domaće kuhinje. „Odlično! Upravo je piletina s mlincima u ovom trenutku najtraženija, a gostima je zanimljiva jer je to karakteristična hrvatska hrana, vrsta jela koju nemaju prilike probati u svojoj zemlji. Velika većina naših gostiju tijekom tri ili četiri dana boravka u našem hotelu naruče najmanje dva ili tri domaća specijaliteta“, objasnio je chef Topalović. ReUnion restoran svoja je vrata otvorio i Zagrepčanima kojima nudi nedjeljni obiteljski ručak uz bife stol, s bogatom ponudom mesa, ribe, salata, priloga i slastica po izboru chefa kuhinje i po vrlo prihvatljivim cijenama. Sve je pripremljeno od biranih i svježih namirnica s Dolca. Animatori u dječjoj igraonici zabavit će i one najmlađe kako bi se odrasli mogli posvetiti uživanju u biranim delicijama domaće kuhinje. I vjerujte, nitko vam neće zamjeriti pokupite li svoj upravo naručeni slasni zalogaj u ReUnion restoranu i naprosto ga prebacite za stol u hotelskom Central Baru, gdje ćete ga pojesti u opuštajućem ambijentu i uz vaše omiljeno piće.

“Dapače, sve više naših gostiju prakticira naručeno jelo odnijeti u hotelski bar i uz njega naručiti kavu ili osvježavajući napitak, neki od naših autorskih koktela ili craft piva pa prezalogajiti uz razgovor u ugodnom društvu i ležernoj atmosferi. Naš je cilj postići da se gosti osjećaju opušteno i ugodno u bilo kojem dijelu hotela i da se ne ustručavaju ponašati baš onako kako im odgovara”, objasnio nam je Luketić.

Dodatne pogodnosti koje Canopy by Hilton pruža svojim gostima su i mogućnost korištenja bicikala bez naplate koju su gosti objeručke prihvatili i u ljetnim je mjesecima obilato koriste za kretanje po gradu, mala hotelska teretana i kongresni prostor koji se sastoji od dviju manjih dvorana kapaciteta 15 sjedala pogodan za manje sastanke i poslovne susrete. Jednom riječju, Canopy by Hilton živi sa Zagrebom i njegovim stanovnicima i taj duh uspješno prenosi i na svoje goste.

OZNAKE: hilton

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.