Hrvatski nogometni savez (HNS) osvojio Uefinu nagradu GROW, namijenjenu nacionalnim savezima s istaknutim marketinško-komunikacijskim projektima koji za cilj imaju razvoj nogometa u zemlji.

Među ukupno 106 prijavljenih projekata u pet nagradnih kategorija, HNS-ov projekt digitalne strategije “Obitelj” odabran je kao najbolji u Europi u kategoriji povezanosti i interakcije s navijačima (“engagement”).

Na svečanoj dodjeli Uefinih nagrada GROW održanoj u Rigi, Hrvatski nogometni savez je s projektom digitalne strategije “Obitelj” osvojio prvu nagradu u kategoriji povezanosti i interakcije s navijačima (“engagement”), u konkurenciji 20 saveza prijavljenih u toj kategoriji.

Svake dvije godine, krovna europska nogometna organizacija organizira dodjelu UEFA GROW nagrada, namijenjenih savezima koji se u proteklom razdoblju istaknu marketinško-komunikacijskim projektima koji za cilj imaju razvoj nogometa u zemlji.

“Ove nagrade su svojevrsni ‘oscari’ za razvoj nogometa u Europi. Sjajni projekti koji su ovdje predstavljeni pokazuju koliko smo daleko došli u razvoju nogometa i čestitam svima prijavljenima, a posebno zasluženim pobjednicima na kreativnosti, strasti i uloženom trudu”, izjavio je Uefin direktor za nacionalne saveze, Zoran Laković.

UEFA je među čak 106 projekata iz 44 saveza (rekordan broj) odabrala po tri najbolja projekta u svakoj kategoriji, koji su potom pojedinačno predstavljeni u Rigi. HNS-ovu digitalnu strategiju, prema kojoj je Savez pratio reprezentaciju uoči i tijekom Svjetskog prvenstva u Rusiji, prezentirali su autori projekta Tomislav Pacak i Nika Bahtijarević, a projekt je video porukom u prezentaciji podržao i najbolji igrač svijeta, Luka Modrić.

Na temelju priloženog projekta te održane prezentacije, neovisni žiri sastavljen od akademskih i poslovnih stručnjaka za marketing odabrao HNS-ov projekt kao najbolji.

“HNS-ova autentična kampanja odlično je promišljena te na sjajan način povezuje obitelj i nogomet, uključujući pritom i reprezentativce i njihove obitelji te stvarajući pozitivnu atmosferu oko momčadi”, objasnila je članica žirija Nikki Symmons.

Nagradu su primili glasnogovornik HNS-a Tomislav Pacak, marketinška managerica Koraljka Petrinović i suradnica u komunikacijama i marketingu Nika Bahtijarević.

“Zahvaljujem sjajnom timu koji je radio na kampanji ‘obitelj’, igračima i stožeru koji su postali obitelj, hrvatskim navijačima koji su se uključili u tu obitelj te žiriju i Uefi što su prepoznali našu obitelj”, izjavio je Pacak.

HNS je digitalnu kampanju kreirao i proveo bez korištenja vanjskih agencija. Uz voditelja projekta Tomislava Pacaka, i koautoricu Niku Bahtijarević, na projektu su sudjelovali novinar Borna Rupnik, fotograf Drago Sopta i grafički suradnik Nikša Martinac.

Komentiraj