Lidl i poznata manekenka i poduzetnica Heidi Klum će 05. ožujka lansirati treću kolekciju ‘Esmara by Heidi Klum’ – #LETSDENIM.

Riječ je o bogatoj kolekciji trapera, više od 20 energičnih i blistavih komada osvojit će vas modernim krojevima i lijepim bojama koje je lako kombinirati. Kolekcija po prvi puta obuhvaća i odjeću za djecu i mlade.

Nakon velikog uspjeha prve dvije kolekcije supermodela Heidi Klum i Lidla, uskoro stiže i treća kolekcija #LETSDENIM, a tema joj je omiljeni klasik – traper. Kolekcija sa sobom nosi i jednu novost – liniju odjevnih predmeta za mlade djevojke i djevojčice.

Modno nadahnuće stiže iz Los Angelesa, kojeg je Heidi odabrala za svoj drugi dom. LETSDENIM kolekcija je vedra poput Malibua, jednostavna kao Venice i blistava poput Hollywooda.

Žensku liniju koja se sastoji od 21 dijela i liniju za djevojčice koja se sastoji od 8 dijelova, možete kupiti od ponedjeljka, 05. ožujka, u razdoblju od tjedan dana u svim Lidlovim trgovinama.

“Oduvijek sam bila veliki obožavatelj trapera. Možete ga odlično kombinirati u mnogim prigodama: ponekad posve ležerno, a ponekad i u nekoj elegantnijoj kombinaciji. #LETSDENIM kolekcija odraz je te svestranosti i odlično se uklapa u sve stilove”, rekla je Heidi Klum.

Kada su u pitanju modne kombinacije, traper omogućava baš sve bez obzira na to radi li se o pripijenim trapericama i ležernoj traper košulji ili o trendi jogging varijanti s traper jaknom u dvobojnoj izvedbi, s ovim ključnim komadima traper dokazuje svoju raznolikost. Fino pleteni puloveri s natpisima, prugaste majice i šarene prugaste čarape kolekciji daju veselu i živopisnu notu.

Kolekcija za djevojke i djevojčice dopunjena je i otkačenim tregericama, maštovitim majicama s kapuljačom i kabanicama u nježnim bojama. Maštovita, urbana i dinamična, potpuno u stilu L.A.-a, ova kolekcija jednostavno prenosi životnu vedrinu po kojoj je Heidi poznata.

U ponedjeljak, 05. ožujka, u okviru modnog tjedna u Lidlu – Lidl Fashion Week – počinje prodaja #LETSDENIM kolekcije u svim Lidlovim trgovinama.

Pored ženske odjeće (u veličinama 32 do 46) i cipela (u veličinama 37 do 41), ovaj asortiman po prvi put obuhvaća i kolekciju za djecu i mlade (u veličinama 122/128 do 158/164). Na međunarodnoj će se razini ova kolekcija nuditi u 27 država, kao i u SAD-u, i to u više od 10 000 Lidlovih trgovina.

Instagram: @lidl_hrvatska

Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP

#LETSWOW

#LETSDENIM

#esmarabyheidiklum

Komentiraj