Saborski zastupnik SDP-a i bivši ministar prometa i infrastruktureSiniša Hajdaš Dončić u četvrtak je u studiju N1 televizije komentirao gradnju Pelješkog mosta. Hajdaš Dončić navodi kako je sve napravljeno kako treba.

“Zadnja studija predizvodljivosti koju je naručilo moje Ministarstvo je bilo 2013. u sklopu projekta pomoći državama koje su ušle u EU. Ta studija je u Hrvatskoj izazvala veliku pažnju i bili su veliki pritisci medija da bude što prije završena i da se saznaju rezultati. Tu su se razmatrali podvodni tuneli, dvije varijacije mosta, bypass preko Neuma… I rađeno je metodološki nekoliko analiza gdje je bilo desetak faktora: ekonomski, demografski, ekološki, bila je uključena i UN-ova Deklaracija o pravu pristupa moru. Da je studija napravljena “po PS-u” dokaz je da je aktivno sudjelovala i bosanska strana, odnosno njihov tadašnji pomoćnik ministra Bajramović”, objašnjava.

Navodi kako priča oko Pelješkog mosta, odnosno reakcija iz BiH ima dva ključna elementa – “unutarstranačka priča unutar Bosne, to su tri nacionalističke stranke, a s druge strane je Plenković trebao malo više i bolje komunicirati.”

Upozorio je da posljednji natječaj nije najbolje napravljen. “Ja definitivno ne bih dozvolio da kasnimo 6 do 12 mjeseci. Kriv je i način natječaja da se unaprijed određuje tehnologija, a različiti izvođači imaju različite tehnologije. Nadam se da to nije za nekoga “narihtano”. Vidjet ćemo što se događa, ne optužujem nikoga, vidjet ćemo tko će za dva, tri mjeseca tko će dobiti natječaj”, kaže.

Naglašava kako ovaj most, zbog ‘ortačkog kapitalizma’, ne može graditi niti jedna domća tvrtka. “Nadam se samo da će to biti tvrtka iz EU, a ne iz Kine. To bi po meni bila jedna ekonomska katastrofa”, kaže Hajdaš Dončić.

Komentiraj