01. VINDON HAVIN ‘MJESEC OD PAPIRA’ (JUPITER MEDIA): Odličan pop album

Grupa Vindon Havin na zagrebačkoj klupskoj sceni prisutna je tri, četiri godine i stekla je vrlo pristojan status benda čije vrijeme tek dolazi. Istodobno je odlična pjevačica Petra Oreč, od koje je krenula ideja o nastanku benda, sve eksponiranija zahvaljujući ulozi pratećeg vokala u grupi Boa. Priča je krenula singlom ‘’Mr. Wrong’’ koji na YouTubeu ima oko 230 tisuća pogleda i jedini je na engleskom jeziku. Petra Oreč okupila je vrhunsku ekipu glazbenika kao što su Dražen Scholz, Luka Banić, Ivan Čačić, Zoran Ernoić i Martina Banić, a na snimanju albuma gostovali su Željko Banić, Davor Križić, Neven Mijač, Oleg Colnago, Mario Igrec, Hrvoje Rupčić, Toni Ostojić i brojni drugi. Zbog tih vrhunskih glazbenika album zvuči izvrsno i jedan je od boljih domaćih pop ploča proteklih godina. Plesni pop groove s elementima funka i neskrivenim referencama na Princea te radiofonične pjesme karakteristike su albuma sa sedam pjesama i četiri remiksa. Sasvim dovoljno da bend zauzme visoko mjesto na domaćoj sceni.

02. BILLIE JOAN ‘BARREN LAND’ (JUDA RECORDS/VLASTITO IZDANJE NA BANDCAMPU): Debitantica na koju treba obratiti pažnju

Ivana Pezo odlučila je uzeti umjetničko ime Billie Joan i postati kantautorica. Sudeći po debitantskom albumu koji će biti objavljen 20. travnja, tu njezinu odluku treba pozdraviti jer je riječ o još jednoj prvoklasnoj kantautorici na domaćoj sceni. Uspoređujući je s aktualnim hrvatskim kantautoricama, Billie se smjestila između Lovely Quinces i Irene Žilić, držeći se engleskog jezika i akustične gitare, ogoljelog izraza bez previše intervencija u produkciji. Njezin glas divno je zavodljiv i snažan, a pjesme prikladno buntovne i izražajne. Negdje na tragu rane američke kantautorske indie folk scene 60-ih i poetike Joan Baez i Boba Dylana, uz vrlo pohvalan izgovor engleskog jezika. Nema falšanja, lutanja ni grešaka. Ivana je prvoklasna pjevačica, autorica i glazbenica i dobro je došla na scenu jer zna što hoće i to je odlično pokazala. Još samo kada bi mediji u Hrvatskoj prihvatili to da se nadarene umjetnice poput nje mogu jednako dobro izražavati i pjevati na engleskom kao i na hrvatskom te im dati vjetar u leđa čestim emitiranjem u eteru.

03. GENOVA ‘GENOVA’ (AQUARIUS RECORDS): Mlade snage domaće pop scene

Grupa Genova iz Čakovca djeluje nekoliko godina i dosad je privukla relativno malu pažnju medija, ali njezin potencijal prepoznala je diskografska kuća Aquarius Records. On se krije u talentiranim autorima pjesama, frontmenu Hrvoju Krištofiću i klavijaturisti Roku Mikecu koji su složili vrlo pristojan pop rock album, na kojem se isprepliće funk s hrvatskom zabavnom glazbom, uz pristojan autorski izraz. Negdje između dosadne mainstream ponude domaće scene i autorskog izraza talentiranih glazbenika koji su odrasli na hitovima Songkillersa i Nene Belana. Dobiju li od Aquarius Recordsa medijsku podršku, mogli bismo ih uskoro gledati kao pobjednike Zagrebačkog festivala ili s nekim vrlo zapaženim hitom na splitskom festivalu. Uz manje kompromisa i bez vidljiva podilaženja masovnom ukusu, Genovu čeka vrlo perspektivna budućnost.