GLAZBENE RECENZIJE Nellcote, Pavel, Vlado Simich Vava

01. PAVEL ‘DRUŽBA KRIVIH ODLUKA’ (DALLAS RECORDS): Produkt dobrog zanatlije

Prvi album grupe Pavel objavljen 2007. bio je veliko i vrlo ugodno iznenađenje. Malo tko očekivao je da će nakon grupe Ramirez Aljoša Šerić paralelno pokrenuti još jedan bend kroz koji je ublažio svoj autorski izraz, predstavljajući svoju nježniju stranu i tekstovima i zvukom. Ovih dana Pavel je objavio četvrti studijski album koji vjerojatno nikoga neće posebno iznenaditi. Ni ugodno niti neugodno jer je javnost navikla na njegov pop kojim je obilježio scenu proteklih deset godina. Šerić, autor koji zna kako napraviti dobar aranžman i napisati dobru pjesmu, shvatio je 2007. da kvalitetan pop može lakše prodati od ambicioznog rocka. Hrvatski mainstream ima neke svoje zakonitosti koje je Šerić obogatio svojim pristupom popu, sklon kompromisima kako bi pjesme lakše došle do publike. Upravo je takav novi album koji je Pavel već predstavio četirima singlovima (“Poslije nas”, “Vrijeme života”, “Ljubav” i”Lažu devedesete”), zadržavajući svoju čvrstu poziciju na domaćoj pop rock sceni. ‘’Dužba krivih odluka’’ pristojan je pop rock album u kojem ponovo dolazi do izražaja Šerićev autorski potencijal, ali koji ne nudi baš ništa uzbudljivo ni zanimljivo. Produkt dobrog zanatlije.

02. NELLCOTE ‘SURRENDER’ (VLASTITO IZDANJE): Produkt dobrog zanatlije

Nellcote je bend pjevača izvrsnog glasa Vinka Ergotića koji je s Lovrom Boljatom prije sedam godina osnovao ovu akustičnu folk blues grupu koja je pjesmama nostalgičnog i mračnog ugođaja privukla publiku. Nellcote na svom prvom službenom izdanju zvuči izuzetno uvjerljivo, nudeći pet novih pjesama koje svojom kvalitetom mogu konkurirati onima na globalnoj sceni pa neće biti čudno nađu li se jednog dana na prestižnim svjetskim top ljestvicama. Prizivajući na momente glazbenu poetiku Simona & Garfunkela dvoglasnim pjevanjem te pomalo i Neila Younga, Ergotić i Boljat za ovo izdanje pozvali su i basisticu Lanu Filipin na basu i bubnjara Damira Trputeca koji su sjajno začinili nove pjesme, skladateljski izuzetno zrele i aranžerski vrlo zanimljive. Sjajan je i duet Ergotića i Lucije Ćustić Luce u pjesmi ‘’Who Is Next?’’ koji zvuči prekrasno i pitanje je što su čekali sve ove godine. Izuzetno lijepo i emotivno glazbeno ostvarenje.

03. VLADO SIMCICH VAVA ‘JUKE JOINT’ (DALLAS RECORDS): Hrvatski rock egzemplar pred nestankom

Vlado Simcich Vava već godinama na glasu je kao jedan od najboljih hrvatskih rock gitarista. Iako to znaju mnogi pratitelji hrvatske rock scene, Vava zapravo nikada nije zaživio u potpunosti u širem krugu slušatelja kao glazbenik na koga treba obratiti pažnju zbog njegove vještine i kreativnost. Ali malo koji gitarist može si priuštiti taj luksuz da svoje glazbeno promišljanje objavi na nosaču zvuka kao što to već godinama uspijeva Vavi, zahvaljujući diskografskoj kući Dallas Records. Na njegovu sreću i sreću svih ljubitelja dobre glazbe, ovaj album ipak će doprijeti do nekih poštovatelja originalnog zvuka koji Simcich stvara već godinama, dajući bluesu posebnu notu igrajući se gitarom u studiju, podloženu minimalističkim zvukovima elektronike. Vava stvara poseban svijet i kroz instrumentale priča osobnu priču koja nije za svakoga, poput rijetke biljke ili životinje na rubu izumiranja.