01. JAN KINČL ZERO ‘FLORETTE’ (PDV RECORDS): Odličan ulazak na svjetsku scenu

„Florette“ je EP s četirima verzijama istoimenog singla koji su snimili Jan Kinčl i Regis Kattie, zagrebački DJ i producent te francuski skladatelj i pijanist. Ljubav prema jazzu u plesnoj formi kojoj je ritam blizak deep houseu, pokreće ovaj tandem. Riječ je o odličnoj najavi njihova albuma „In Plain Sight“ koji bi se trebao pojaviti na tržištu u travnju ove godine. Kinčlovi ritmovi i groove, sjajna produkcija i fino prebiranje po tipkama Regisa Kattiea, nude izvanserijsko hrvatsko house izdanje koje ima sve predispozicije osvojiti respektabilni status na svjetskoj sceni. Dokaz tome je i podrška koju su Jan i Regis dobili od autora poput Laurenta Garniera, Alexa Barcka iz Jazzanove, grupe Trinidadian Deep iz Velike Britanije i Garia Romalisa iz Detroita. Valja spomenuti i neskriveni utjecaj ranih radova Ludovica Navarrea i da se kao gost pojavljuje basist Luka Veselinović te da su na projektu radili provjerena imena domaće elektronske glazbe kao što su Ilija Rudman (tape proccesing) i Petar Dundov (mastering). Odličan ulazak na svjetsku scenu.

02. ### ‘UZVODNO’ (VLASTITO IZDANJE NA BANDCAMPU): Tradicija kvalitetne buke

Riječ je o novom izdanju grupe koja je za ime odabrala tri uzastopna hashtaga, a oni tvrde da se izgovara nasumce udarcima u tri predmeta nadohvat. Po njihovim riječima, šesto izdanje ove sisačke alter post rock noise grupe, posveta je okolini koja je oblikovala njihov zvuk, a koja je definirana trima pulsirajućim rijekama – mutnim, muljevitim, ćudljivim, sirovim, primamljivim i prevrtljivim tokovima vode. Konceptualno djelovanje kroz buku koju stvaraju još od 2013. nastavljaju i na ovom izdanju. Ništa lošije, drugačije ili progresivnije od početaka njihova rada. Jednako bučno, ali dobro, turobno i moćno. Nabrijani gitaristički rifovi i pulsirajući rock ritam zaokruženi u trima instrumentalnim skladbama, djeluju neočekivano primamljivo pa je teško pronaći zamjerke ovom EP-u, osim što im nedostaje malo više kreativnosti u glazbi. Vrlo pristojno izdanje.

03. JINHO JINZA ‘TODAY – CAUSE THE DEVIL TOLD ME SO’ (GBTM RECORDS): Odličan novi slovenski rock bend

Ova nova klasična rock trojka (gitara, bas i bubanj) dolazi iz slovenske Murske Sobote i svojim nastupnim albumom melju sve pred sobom. Svoje pjesme temelje na klasičnom blues rock izričaju, ali sa snagom stoner rocka i energijom punka i korijenima u garažnom rocku. No za razliku od mnogobrojnih istomišljenika s instrumentima u rukama koji poput njih žele postići uspjeh, Jinho Jinza imaju melodioznu notu poput pjesama Queens of the Stone Age ili izraz blizak Jon Spencer Blues Explosionu, a ne treba izostaviti ni sve utjecajniji Royal Blood. Njihova impresivna energija koja pršti na albumu savršena je u pjesmama koje vrve distorzijama i prizivaju rock gigante iz 60-ih i 70-ih, ali uz sjajan vlastiti pečat i odličnu prljavu produkciju kakva i dolikuje ovakvom albumu. Valja provjeriti jesu li uživo moćni kao i na debi albumu, no nema sumnje da je na scenu kročio odličan novi rock bend koji treba podržati.

Podijeli objavu
Prethodni članakNa zahtjev Turske u Pragu uhićen vođa sirijskih Kurda
Sljedeći članakUPALJEN METEOALARM Vrijeme je vrlo opasno!