GLAZBENE RECENZIJE: IN-THE-GO i Dani’el

01. IN-THE-GO ‘’SPIN’’ (UNABLE RECORDS): Spremni za američko tržište

Kada te američka diskografska kuća s kojom si potpisao ugovor na svojim službenim stranicama predstavi kao jednu od bitnijih grupa u svom katalogu, koji sadrži više od 80 izvođača iz cijelog svijeta, uz napomenu kako vjeruju da ti slijedi uspješna karijera u SAD-u, onda se s pravom možeš praviti važan. Nema sumnje da su ostvarili odličan uspjeh zapevši za oko diskografima iz New Jerseyja. Trud se isplatio, uzme li se u obzir da su na sceni oko 15 godina te da su iza njih dva albuma (‘’Frakcija – predstava’’ iz 2003. i ‘’Indigo – u ovom trenutku’’ iz 2007.) te EP „Silent Part of Talking Loud“ na engleskom jeziku. Jesu li doista Frane Paić, Alen Jurišić, Daniel Stojan i Mane Stojan, koji čine splitsku indie rock grupu In The Go, spremni osvojiti američko tržište, tek ćemo vidjeti s obzirom na to da se njihov album ‘’Spin’’ tamo pojavio tek nedavno.

Sniman u studijima Clear track na Floridi te Deva i Boson u Splitu, u vlasništvu grupe TBF, album ‘’Spin’’ zapravo ni po čemu ne odskače od prosjeka. Riječ je o jednom pristojnom indie rock zvuku finih melodijskih linija, pitkih gitarističkih rock rifova i radiofoničnih pjesmama koje ne obaraju s nogu, ali tjeraju na ponovno slušanje. Kvalitetan album kojemu ipak nedostaje karizme i čvrstog osobnog pečata upornih, ali kreativnih Splićana, ‘’Spin’’ je gotovo pa kao stvoren za američko tržište i tamošnju indie rock scenu, na kojoj bi doista i mogli ostvariti uspjeh. Hrvatski eter ionako ne priznaje engleski jezik domaćih izvođača pa je pametnije okrenuti se anglofonskom tržištu unatoč iznimno velikoj konkurenciji.

02. DANI’EL ‘’THE BOOK, FINAL CHAPTER – HEAVEN SHALL BE’’ (DITA ENTERTAINMENT/SCENTAIR RECORDS): Globalna synth pop zvijezda iz Hrvatske

Zahvaljujući ruskoj diskografskoj kući ScentAir Records s kojom je potpisao ekskluzivni ugovor, novi album Danijela Majcena, koji stvara glazbu pod umjetničkim imenom Dani’el, ‘’The Book, Final Chapter – Heaven Shall Be’’ u formi CD-a, našao se ovih dana u distribuciji širom svijeta. Zahvaljujući dosadašnjem iskustvu, istovremeno se taj isti album u digitalnoj verziji pojavio na svim važnijim internetskim platformama za prodaju glazbe (iTunes, Amazon, Spotify, Deezer, GooglePlay, BandCamp…) jer je Majcen preko svoje etikete Dita Entertainment zadržao sva prava za digitalnu prodaju albuma. Ukratko, napravio je sve potrebno da glazba koju je stvorio bude dostupna svim ljubiteljima dobre glazbe, a da pritom prodaju i zaradu sam kontrolira. Velika samouvjerenost za glazbenika koji je gotovo nepoznat u Hrvatskoj. Novi album nudi 11 vrhunskih synth pop pjesama i samo je pitanje dana koja će se prva zavrtjeti kao globalni hit na većini radiopostaja širom svijeta. Uz 11 novih pjesama, album sadrži i pet odličnih remixeva, što ga čini zaokruženim djelom. Uz impresivnu produkciju Denisa Fulira, nove pjesme Dani’ela u potpunom su skladu s aktualnom elektronskom pop glazbom kakvu danas izvode Disclosure, Pet Shop Boys ili Depeche Mode. Osim vrhunske produkcije i odlično skladanih melodioznih i radiofoničnih pjesama, možda najveći adut je njegov glas, već primijećen i hvaljen od glazbenih kritičara širom svijeta zahvaljujući dosadašnjim izdanjima. Emotivno i izražajno! Bez ikakve sumnje, ovo je najbolji album synth pop glazbe snimljen na ovim prostorima.