Fuchs o prosvjedu nastavnika: “Svi ti zahtjevi prilično upitni i problematični”

Povodom otežanih uvjeta rada u doba pandemije, učitelji i nastavnici sutra prosvjeduju pred Ministarstvom obrazovanja te traže razgovor s ministrom.

Kako kažu ne žele više besplatno raditi dva posla, te trošiti vlastite resurse za online nastavu, i tako već mjesecima.

Sutrašnji prosvjed i zahtjeve prosvjetara komentirao je ministar znanosti i obrazovanja Radovan Fuchs.

“Očekujem da kažu što ih muči, iako određene naznake imamo i znamo. Hoću li ih ja primiti ovisi koliko će  trajati prosvjed, s obzirom na to da je sutra uži kabinet Vlade, ali sigurno će ih nitko primiti iz ministarstva pa u najmanju ruku netko na razini državnog tajnika”, kazao je Fuchs u razgovoru za RTL Danas.

“Znamo o čemu se radi, o zahtjevima za reguliranje dodatnih primanja i nekakve pritužbe na umanjenja plaće ako netko od zaposlenika završi u samoizolaciji.  Mislim da su svi ti zahtjevi prilično upitni i problematični pogotovo u ovom trenutku, kada je ova vlada ispunila ono što je obećala unatoč predvidljivom padu BDP-a i u takvim okolnostima jasno i glasno rekla da će svima u obrazovanju 1.siječnja podići  plaće za 4 posto i to nije bilo lako i jednostavno i stoga mislim da su ti zahtjevi malo pretjerani”, naglasio je Fuchs.

O epidemiološkoj situaciji u obrazovanju i online nastavi

“Trebaju se primjenjivati oni pravilnici koji su doneseni na samom početku školske godine i koji su dobro razrađeni. Što znači da u onim situacijama gdje ravnatelji s lokalnim stožerima procjene da epidemiološka situacija zahtjeva primjenu modela b ili c onda se to i radi, a isto tako ih mogu olabaviti mjere i vratiti se na model A. Što se tiče primjena mjere na cijeli teritorij Hrvatske da se prijeđe na model online nastave to ide odlukom Vlade.

U Školama mjere kao i do sada

Što se tiče fakulteta, studenti i fakulteti su već u dobroj mjeri online, no ne svi i tu ne treba nešto posebno naređivati, mi smo u kontaktu s rektorima i te institucije su dovoljno dobre i svjesne da mogu procijeniti što se može, a što ne.

 

Komentiraj