Udruženje obrtnika Split, koje okuplja preko 3 500 obrtnika na području Splita, Solina, Podstrane i Šolte ove godine slavi 50 godina postojanja. Upravo je ova jubilarna godišnjica idealan povod da se prezentira modna kampanja uspješnih splitskih dizajnerica Ane Kujundžić i Katarine Cvitković.

Dizajnerica upečatljivog stila, Ana Kujundžić, prikazuje svoju kolekciju za proljeće/ljeto nazvanu ‘Obssesion’ koja je sastavljena od četiri priče: “Žena koja plače”,”Ostavljeni psi”,”Ravnoteža” i “Bijeg”.

Inspiraciju za kolekciju pronašla je u street artu te u autobiografskim momentima. Dizajnerica poznata po svojim otkačenim i živopisnim odjevnim predmetima novu kolekciju bazirala je na praznoj crnoj tkanini koju opsesivnim ponavljanjem i nagomilavanjem detalja pretvara u haljine, suknje i majice namijenjene modernoj i razigranoj ženi.

Osim nje kolekciju predstavlja i dizajnerica Katarina Cvitković koja je diplomirala modni dizajn u Milanu, a svoje znanje usavršila kod proslavljenog modnog brenda Marni, gdje je stažirala nakon fakulteta. U ovoj modnoj kampanji prezentira kolekciju inspiriranu zahtjevima svojih klijentica, klasičnim komadima odjeće pomno odabranih materijala sa chic detaljima i unikatno rađenim aplikacijama koji tvore bezvremenske komade odjeće.

Fotografije: Ivan Gudić

Model: Milijana Krtinić Rončević

Komentiraj