FOTO: Snimljena kampanja za Riječke stepenice u ambijentu amfiteatra u Matuljima

Autor:

Josip Čekada

Snimljena je najavna kampanja 11. Riječkih stepenica u romantičnom ambijentu amfiteatra u Matuljima.

Ispred objektiva fotografa Josipa Čekade u ulozi modela našli su se riječki modeli Manuela Fabac i Danon Vrlić. Kampanja je ovaj put prikazana kroz romantičnu priču mladog i uspješnog para kojima kultura odijevanja predstavlja imperativ te se moderna i elegantna odjeća nameće kao pravi izbor. Odabir mjesta snimanja kampanje je amfiteatar, a Riječke stepenice izvrsna su poveznica, jer se i na njima predstavljaju razne vrste umjetnosti.

Ovaj modni event, koji svake godine krajem kolovoza oduševi veliki broj posjetitelja, sa zanimanjem se iščekuje. Na događanju će se predstaviti brojni hrvatski dizajneri i modne kuće.

Na programu je čak 16 modnih revija: Vesna Sposa, Di Caprio by Varteks, Boutique Rival, Jeordie’s, Biba vjenčanice, La Tramp, Ghetaldus Rijeka, Salon Marie, Showroom Antonela, My happy skirt, Adriana Rajčić design, Wedding City, Temaku, Eni Surijan, Hero4Heroes, a prilika je dana i mladim dizajnerima pa će kolekciju predstaviti i učenici Srednje trgovačke i tekstilne škole iz Rijeke.

Jedanaeste po redu Riječke stepenice održat će se u petak (25.08.) na stepenicama pored Grand hotela Bonavia u Rijeci . Ulaz je slobodan.

Foto: Josip Čekada

Styling: Di Caprio by Varteks / Biba vjenčanice / Ghetaldus Rijeka

Hair: Perman Experience

Make-up: Paola Peček

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)