FOTO: ‘Ružičastom’ vaterpolskom utakmicom najavljen nastavak kampanje ‘Darujmo ružičasti život’

Autor:

Darujmo ružičasti život 2017

Udruga Europa Donna Hrvatska i tvrtka Solgar, ružičastom četvrtinom vaterpolo utakmice na Zimskom plivalištu Mladost najavili su nastavak kampanje ‘Darujmo ružičasti život’, čiji je ovogodišnji slogan “Rak dojke ne bira spol”.

Dubravko Šimenc, Luka Bukić, Ivan Marcelić, Petra Bukić, Dina Lordan, Leonarda Palić, Petra Županić, izbornici Ivica Tucak i Mija Šimunić, kojima su se ovom prilikom u bazenu pridružili i obožavatelji vaterpola: dr. Nataša Desnica, Rene Bitorajac, Goran Karan, Amar Bukvić, Robert Kurbaša, Frano Ridjan, Zoran Pribičević i Damir Markovina odigrali su četvrtinu vaterpolo utakmice s humanitarnim ciljem. 

Ružičastoj ekipi u bazenu najveća podrška s tribina bile su Sandra Perković, Iva Majoli, Jelena Perčin, Ana Vilenica i Nenad Korkut dok je za podizanje humanitarne atmosfere posebno bio zadužen Mario Petreković.

Doc. dr. sc. Vesna Ramljak ovom prilikom je skrenula pozornost na činjenicu da je potrebno neprestano osvješćivati žene, ali i muškarce, o važnosti prevencije i brige o vlastitom zdravlju.

“Prema podacima iz 2014. godine, broj novooboljelih od raka dojke je 2 644 žene i 25 muškarca, a broj umrlih 1 011 žena i 15 muškaraca. Prema dosadašnjim trendovima i uzevši u obzir epidemiološku situaciju, očekuje se da će u 2015. biti oko 2 800 novih slučajeva raka dojke u žena te 25-30 u muškaraca. Zbog prelaska na novi način prikazivanja podataka i usklađivanja s europskim preporukama, izvještaj Registra za rak o novim incidentnim slučajevima planira se tek do kraja godine. Iako je rak dojke u muškaraca zastupljen sa svega 1 posto od svih karcinoma dojke koji se godišnje otkriju, broj oboljelih je kao i kod žena, u porastu. Svijest muškaraca o navedenoj bolesti je puno manja nego kod žena, a muškarci se javljaju liječniku u kasnijoj fazi, kada je bolest najčešće već proširena. Stoga je važno podizati svijest o samopregledu, ali i educirati muški dio populacije da niti oni nisu pošteđeni od karcinoma dojke, pa smo temu ovogodišnje kampanje nazvali “Rak dojke ne bira spol”, rekla je doc. dr. sc. Vesna Ramljak.

Tvrtka Solgar svojom formulom Skin, Nails and Hair od 2014. godine podupire akciju i odvaja 10 kuna od svake prodane bočice tog proizvoda. Humanitarna kampanja Europe Donne Hrvatska započela je krajem veljače 2013. godine, a trajat će sve dok se ne prikupi novac dostatan za kupnju aparata za intraoperativno zračenje.

“Ponosni smo što već četvrtu godinu zaredom Solgar sudjeluje u ovako plemenitoj akciji s ciljem prikupljanja novca za kupnju aparata za intraoperativno zračenje. Tako se i ove godine tijekom ružičastog listopada, mjeseca borbe protiv raka dojke, priključujemo akciji Europe Donne Hrvatska putem donacije iznosa od svake prodane bočice proizvoda Skin, Nails and Hair. Ono što mi je posebno drago, kao muškarcu, što je tema ovogodišnjeg ružičastog listopada i kampanje Europe Donne “Rak dojke ne bira spol”, jer je iznimno važno osvijestiti i muškarce, a ne samo žene, o redovitim pregledima i prevenciji ove bolesti za koju vrlo malo ljudi zna da pogađa i muškarce. Pozivamo građane da prepoznaju akciju i pomognu. A danas, na Zimskom plivalištu Mladost to su učinili naši vrhunski vaterpolisti i obožavatelji vaterpola”, izjavio je dr. Hrvoje Lisak, direktor marketinga i razvoja Salvusa, tvrtke koja u Hrvatskoj zastupa Solgar.

Solgarovi proizvodi Skin, Nails and Hair ukrašeni ružičastom vrpcom, prodavat će se tijekom listopada u ljekarnama diljem Hrvatske.

Ružičasta vaterpolo utakmica najava je mjeseca borbe protiv raka dojke, obilježavanje Dana ružičaste vrpce održat će se u subotu (07.10.) na Cvjetnom trgu u Gradu Zagrebu.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.