Jurica Galoic/PIXSELL

FOTO: Vrhunski predavači na Digital Takeoveru

Konferencija Digital Takeover u CineStaru zagrebačkog Branimir Centra ove je godine okupila 1 300 posjetitelja iz Hrvatske i regije: od digitalnih eksperata i decision-makera do startup-ova i najutjecajnijih tvrtki iz cijele regije.

Program od niza predavanja, panel diskusija i prezentacija se odvijao u pet dvorana i trajao je jedanaest sati. Konferenciju je otvorio Boris Trupčević, direktor Styrije za Hrvatsku.

“Billboardi danas ipak nisu top stvar u advertisingu. Targetiranje, algoritmi, content marketing, online video… To su pojmovi koji redefiniraju kako pričamo s potrošačima. I tu vidimo brutalan globalni rast. Svijet marketinga danas je puno kompleksniji od velikog sjajnog billboarda”, rekao je Trupčević. Istaknuo je važnost reakcije vodstva tvrtki u procesu digitalne transformacije koja se moraju voditi primjerom.

Govoreći o influencer marketingu, Trupčević je istaknuo kako je to ozbiljan fenomen koji se vidi i u Hrvatskoj. Influenceri postaju relevantni u svakom segmentu publike i dodaje da se na primjeru JoomBoosa vidi ogroman rast u video oglašavanju.

Predavanje na temu ‘The Future Business and Communication Landscape’ održao je Johan Ronnestam, vodeći švedski stručnjak za brendiranje, dobitnik nagrade Cannes Lions, inovator i futurist. Za početak, vratio nas je u 1971. godinu kada je nastao ARPANET, preteča interneta. Velike su se kompanije još početkom stoljeća odbijale oglašavati na internetu, ali pokretanje YouTubea sve je promijenilo. Kasnije su se pridružili i drugi, a danas svjedočimo digitalizaciji društva i nikada većoj povezanosti.

“Trebamo se pitati: Kako možemo natjerati ljude da nas žele primijetiti? Danas imamo sve informacije svijeta na dlanu. Ako podijelite s ljudima zanimljive informacije na svojim platformama, ljudi će vas posjetiti”, rekao je Ronnestam.

Predavanje je održao i Jesper Laursen, osnivač Native Advertising Institutea i vodeći danski stručnjak za content marketing. Naglasio je da je za native oglašavanje najvažnije da sadržaj bude sličan sadržaju medija na kojem je objavljeno. O tome zašto ovakvo oglašavanje funkcionira ističe da publika online ne želi da je prekidate bez razloga, već da joj pristupite s kvalitetnim i vrijednim sadržajem.

Posljednje predavanje održao je dr. Kjell A. Nordstrom, autor bestsellera ‘Funky Business’ i jedan od najutjecajnijih svjetskih mislilaca. “Danas vidimo što nam tehnologija pruža te koje su njezine prednosti. iPhone je samo ljudsko znanje zarobljeno u maloj kutiji”, prokomentirao je profesor na Stockholm School of Economics.

Zanimljivo predavanje nastavio je tvrdnjom da tehnologija danas napreduje deset puta brže nego za vrijeme industrijalizacije Europe.

“Gotovo svi hoteli i svi auti su isti. Mi kopiramo jedni druge i inspiriramo se međusobno, a potom zajedno padamo s litice. Zaključak je jedan – potrebno je povratiti originalnost koju smo imali jednom davno i koja nas je tada činila uspješnim”, zaključio je jedan od najutjecajnijih svjetskih mislilaca svoje izlaganje na Digital Takeoveru.

Uoči posljednjeg predavanja na Digital Takeover konferenciji dodijeljena su i Business Leaders priznanja. Nagradu za najveću investiciju u razvoj gigabitne mreže dobio je Hrvatski Telekom, dok je Hrvatska pošta dobila priznanje za doprinos u razvoju zaposlenika kao temeljne snage digitalne transformacije. Priznanje za iskorak u korištenju digitalnih usluga prema korisnicima dobila je Zagrebačka banka, a priznanje za inovatore u području virtualne stvarnosti dobio je osječki startup Orqa FPV. Priznanje za društveno odgovoran projekt dobili su OmoLab i Locastic za razvoj aplikacije OmoReader koja pomaže djeci s disleksijom.

Posebnu zahvalu organizacijski tim 24sata upućuje svim partnerima konferencije, digitalnim prijateljima i medijima koji su, na sebi svojstven način u području kojim se bave, među prvima prepoznali važnost digitalne komunikacije i podržali konferenciju.

Komentiraj